SoftPerfect Print Inspector 7.0.8

SoftPerfect Print Inspector 7.0.8

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و نظارت بر عملیات پرینت در یک چاپگر شبکه
  • نسخه :Version 7.0.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SoftPerfect
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری برای بررسی، نظارت و مدیریت بر فرآیند های چاپ و پرینت در سیستم های شبکه یک شرکت می باشد که اطلاعات دقیقی در مورد تمام اسناد چاپ شده از جمله نام اسناد، تاریخ، تعداد صفحات، نام کاربری که سند را چاپ کرده، نام رایانه ای که از آن سند به چاپگر فرستاده شده و ... را ارائه می دهد. علاوه بر این به شما اجازه می دهد ترتیب اسناد فرستاده شده برای چاپ را مدیریت کرده و متوقف یا لغو کنید، ویژگی های سند چاپ شده را مشاهده کنید، فرآیند چاپ را از سر گرفته یا دوباره راه اندازی کنید. همچنین امکان به تعویق انداختن خودکار اسناد جدید ارسال شده برای چاپ، می تواند در یک مکان شلوغ مانند کتابخانه یا یک کافی نت مفید باشد. با اعمال تنظیمات داخلی نرم افزار می توانید از وقوع رویدادهای خاص، بروز مشکلاتی در چاپگر و ... مطلع شده و یا به طور خودکار از چاپ اسناد بزرگ جلوگیری کنید.

ابزار گزارش دهی این نرم افزار کاربردی به شما کمک می کند گزارش های مختلفی بر اساس داده های جمع آوری شده ایجاد کنید. این گزارشات می توانند به صورت لیستی از تمام اسناد چاپ شده یا آماری جمع آوری شده از یک دوره مشخص زمانی باشد که می توان آن ها را در قالب فرمت های CSV یا HTML استخراج کرده و در برنامه های دیگر تجزیه و تحلیل نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Print Inspector:
- ضبط جزئیات مربوط به تمام اسناد ارسال شده به چاپگر
- کنترل ترتیب چاپ اسناد ارسال شده
- دریافت اعلان و انجام برخی اقدامات به صورت خودکار
- ابزار های محاسبه و گزارش دهی
- کم حجم و با سرعت بالا
- پشتیبانی از یونیکد
- و ...

Description

Print Inspector is a powerful print monitoring, management and auditing solution for your corporate network. It records detailed information about all printed documents, including the document name, date, number of pages, name of the user who printed the document, name of the computer from which that document was sent to the printer and more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری