Glary Malware Hunter PRO 1.49.0.479

Glary Malware Hunter PRO 1.49.0.479

  • کاربرد : نرم افزار تشخیص و حذف ویروسها و فایل‌های مخرب کامپیوتر
  • نسخه :Version 1.49.0.479
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Glarysoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم‌افزاری توانمند جهت تشخیص و حذف ویروسها و فایل‌های مخرب کامپیوتر است. این برنامه قادر است نواحی حساس سیستمی از جمله حافظه رم، فایل‌های سیستمی و یا به انتخاب شما فایل یا فولدر مورد نظر را به منظور اسکن و شناسایی تهدیدات بالقوه جستجو کند. این برنامه توانایی خوبی در تشخیص فایلهای مخرب و آلوده به ویروس داشته و به راحتی اقدام به حذف آن‌ها میکند. به دلیل استفاده از تکنولوژی هایپراسکن، شناسایی بدافزارها بسیار سریع انجام میگیرد. حتی سمج‌ترین فایلهای مخرب که به هیچ عنوان امکان مشاهده یا حذف آنها وجود ندارد توسط این برنامه شناسایی و حذف خواهند شد. این برنامه حجم کمی داشته و بر روی تمامی نسخه‌های ویندوز بدون هیچ مشکلی اجرا میشود.

ظاهر برنامه ساده، زیبا و مرتب طراحی شده و به‌روزرسانی دیتابیس آن نیز به سادگی میسر است و در بخش تنظیمات میتوانید به‌روزرسانی را به حالت خودکار تنظیم کنید. Glarysoft سازنده این محصول امنیت کامپیوتر و سلامت فایلهای شما را تضمین میکند و این اطمینان را به شما میدهد که احتمال خطای این برنامه بسیار پایین بوده و هیچ آسیبی به فایلهای سالم شما نخواهد رسید. این نرم‌افزار چندین بار توسط وب‌سایتهای مختلف معرفی و پیشنهاد شده است و کاربران زیادی از عملکرد آن اظهار رضایت کرده‌اند. البته فراموش نکنید دقت و عملکرد نرم‌افزارهای ویروس‌یابی وابسته به دیتابیس آن‌ها است. سعی کنید به‌روزرسانی خودکار را غیر فعال نکنید با به صورت دوره‌ای آن را آپدیت کنید.

امکانات و ویژگیهای Malware Hunter:
اسکن سریع با تکنولوژی هایپراسکن
شناسایی و حذف سریع فایلهای مخرب و بدافزارها
به‌روزرسانی خودکار با دستی
دقت بالا در شناسایی بدافزارها
حذف بدافزارهای سیستمی
امکان متوقف کردن پردازه‌های مشکوک حتی در حالت اجرا
محیط ساده، زیبا و جمع‌وجور
عملکرد بسیار آسان
سازگار با تمامی نسخه‌های ویندوز
حجم کم برنامه
و …

Description

Malware Hunter is an award-winning product that provides comprehensive protection against all types of threats, secures your data, protects your privacy and ensures your PC remains virus-free.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری