Able2Extract Professional 12.0.2.0

Able2Extract Professional 12.0.2.0

  • کاربرد : نرم افزار مبدل فرمت اسناد اداری به یکدیگر
  • نسخه :Version 12.0.2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ACD Systems
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در کارهای اداری بارها و بارها پیش می آید که شما نیاز به تغییر فرمت فایل اداری خود مانند PDF و Word و Excel و ... دارید و برای سریعتر پیش رفتن کارتان باید محیط این فایلها را به یکدیگر تبدیل نمایید. Able2Extract Professional نرم افزاریست که به شما امکان تبدیل فرمتهای اداری مختلف را به یکدیگر می دهد و فرمتهای PDF, HTML, Word, Excel و فرمت Text را تحت پشتیبانی خود دارد، ساختار فایل شما کاملا محفوظ می ماند و تغییری در جدول ها، تصاویر و حاشیه ها و رنگها و ... ایجاد نخواهد شد. به این ترتیب به آسانی میتوانید محیط فایل خود را تغییر داده و تسلط بیشتری بر روی آن داشته باشید. محیط آسان از نرم افزار، سرعت خوب و بالا در تبدیل فرمتها، دقت در تبدیل، سازگاری با تمامی سیستم عامل ها و بی نیاز بودن از نرم افزار های جانبی مانند Adobe Acrobat و ... از ویژگی های این نرم افزار است .

Description

Able2Extract is the only PDF converter on the market that effectively boosts your PDF productivity on Windows. Convert PDF to Word, Excel, PowerPoint, Publisher, AutoCAD and CSV formats. Get picture perfect PDF creation with advanced security options and quickly modify PDF text and pages.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری