TweakBit PCRepairKit 1.8.3.4

TweakBit PCRepairKit 1.8.3.4

  • کاربرد : نرم افزار تعمیر ویندوز
  • نسخه :Version 1.8.3.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TweakBit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری مفید جهت بالا بردن و بهبود عملکرد سیستم شما برای انجام یک نوع وظیفه خاص، بازی کردن، کار با اسناد و ... می باشد.
زمانی که از کامپیوتر خود برای تماشای فیلم یا ویدئو های آنلاین، ارتباط آنلاین با خانواده و دوستان از طریق اسکایپ یا سایر برنامه ها، جستجو در وبسایت ها یا برنامه های پیام رسان فوری استفاده می کنید می توانید از حالت HOME در PCBooster برای استفاده بهینه تر از رایانه شخصی خود استفاده کنید.
زمانی که در حال انجام وظایف و کار های مهم خود مانند ایجاد اسناد متنی، حساب کتاب، ایمیل زدن، پیام دادن یا استفاده از هرگونه نرم افزار های اداری خود هستید PCBooster به شما کمک می کند تا به حداکثر استفاده و سرعت در کار خود برسید.
کامپیوتر شما ممکن است یک دستگاه بازی نباشد، اما با تنظیم نرم افزار و کلیک بر روی دکمه GAME، نرم افزار کلیه ی برنامه ها و فرآیند های غیر ضروری ویندوز را غیرفعال کرده و حداکثر منابع CPU و مموری مورد نیاز برای بازی شما را فراهم می کند.

همچنین اگر قصد دارید کاری را در کامپیوترتان انجام دهید که با سه گزینه دیگر (OFFICE، GAME، HOME) سازگاری ندارد، می توانید از حالت ADVANCED برای بالا بردن قدرت استفاده از سیستم خود در هر وضعیت دلخواه و سفارشی استفاده کنید. به این منظور می توانید موارد دلخواه و ترجیحی خود را در قالب یک پروفایل ذخیره کرده و در استفاده های مجدد بعدی از این وضعیت و تنظیمات تعریف شده استفاده نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PCBooster:
- بهبود سرعت و عملکرد سیستم در حین انجام یک کار خاص
- حداکثر استفاده بهینه از رایانه شخصی خود در حین تماشای فیلم های آنلاین، ارتباط از طریق اسکایپ، جستجو در وبسایت ها و ... با انتخاب گزینه HOME
- سرعت و کارایی بالا در انجام عملیات حساب کتاب، آماده کردن اسناد متنی، استفاده از نرم افزار های مربوط به کار و ... با انتخاب گزینه OFFICE
- غیرفعال کردن برنامه ها و فرآیند های غیر ضروری ویندوز و آماده کردن حداکثر حافظه و منابع CPU برای بازی با کامپیوتر شبیه به یک دستگاه بازی با انتخاب گزینه GAME
- تعریف و ذخیره یک وضعیت سفارشی و دلخواه برای استفاده های مکرر با انتخاب گزینه ADVANCED
- و ...

Description

Our software library provides a free download of TweakBit PCRepairKit 1.8.3.1. Our built-in antivirus scanned this download and rated it as virus free. The most recent installer that can be downloaded is 14.3 MB in size. The program relates to System Utilities. The actual developer of the program is TweakBit Pty Ltd.

TweakBit PCRepairKit can clean out invalid registry keys, repair broken shortcuts and defragment the registry. Its Remote Registry Protection keeps your Windows registry secure from unauthorized external access that could disrupt stability. Autorun Protection ensures that if an infected external device is ever connected to your PC, malware does not auto-run. Desktop Protection prevents Desktop and Explorer processes from crashing to help maintain smooth performance. Live Privacy Protection detects and plugs security holes in your operating system to help protect it from hackers and malware.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری