Ambiera Diagram Painter Pro 1.1.0 ML

Ambiera Diagram Painter Pro 1.1.0 ML

  • کاربرد : نرم افزار ساخت دیاگرام و نمودار
  • نسخه :Version 1.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Ambiera
  • سال تولید : 2017

توضیحات

به شما در طراحی نمودار ها کمک می کند. اگر پروژه ای را شروع کرده اید و در حال توسعه هستید، دنبال کردن مراحل آن با استفاده از نمودار های گرافیکی راحت تر صورت می گیرد. این برنامه به شما کمک می کند نقشه هایی که در ذهن دارید را در عمل و به شکل گرافیکی به نمایش بگذارید. سپس آن را به شکل pdf یا عکس خروجی بگیرید و با دیگران به اشتراک بگذارید. اجزاء مختلفی در برنامه وجود دارد که به کمک آن ها می توانید دیاگرام های مختلفی را ایجاد نمایید. پله به پله نمودار خود را بسازید، اجزاء لازم را انتخاب نمایید و شبکه ای که مد نظرتان است را بر روی آن ها اجرا نمایید، رنگ های دلخواه را برای آن ها انتخاب کنید و متن های مورد نیاز را بر روی آن ها اضافه نمایید، کار تمام است. علاوه بر امکان ساختن نمودار های مختلف، شما می توانید table های مختلفی را نیز در برنامه ایجاد نمایید.



ویژگی های نرم افزار Ambiera Diagram Painter Professional :



- وجود اجزاء مختلف برای طراحی

- انتخاب رنگ ها، اضافه کردن شبکه دلخواه

- رابط کاربری ساده

- ایجاد table های کاری مختلف

- استایل دادن و شکل دادن دلخواه

Description

A development process, or even a simple idea is easier to understand through a graphical representation. As such, specialized applications like Diagram Painter provide the required tools to create a custom mind map, or diagram, which you can fill with various objects, and export as pictures, or PDF documents.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری