Soft4Boost Document Converter 5.1.5.685

Soft4Boost Document Converter 5.1.5.685

  • کاربرد : نرم افزار مبدل اسناد
  • نسخه :Version 5.1.5.685
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Sorentio Systems
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری بسیار کاربردی و آسان جهت مشاهده و تبدیل انواع گوناگون فایل های نوشتاری و اسناد می باشد . با استفاده از نرم افزار Soft4Boost Document Converter می توانید فایل ها و اسناد گوناگون که در فرمت های مختلف PDF, DOC, DOCX, RTF, TXT, ODT, HTML, JPEG, TIFF و … هستند را به یکدیگر تبدیل نمایید . همچنین نرم افزار از فرمت های MOBI, EPUB که فرمت های رایج کتاب های الکترونیکی هستند نیز پشتیبانی می کند . نرم افزار Soft4Boost Document Converter به شما این امکان را می دهد تا فایل های خود که با فزمت HTML هستند را به راحتی به عنوان صفحه ی وب منتشر سازید. نرم افزار این اجازه را به شما خواهد داد تا بر روی فایل های PDF و دیگر اسناد خود پسورد قرار دهید تا بتوانید از محتوایشان محافظت نمایید، علاوه بر این می توانید در رابطه با کپی کردن، ویرایش و چاپ اسناد محدودیت ایجاد نمایید. رابط کاربری نرم افزار بسیار دوستانه و کاربر پسند می باشد و استفاده از آن بسیار آسان است. تنها با دو کلیک می توانید فایل های خود را تغییر فرمت دهید. همچنین می توانید با انتخاب یکی از پوسته های موجود در آپشن های نرم افزار، رابط کاربری خود را شخصی سازی کنید.

ویژگی های نرم افزار Soft4Boost Document Converter :

– رابط کاربری بسیار ساده و قابل استفاده برای همه
– پشتیبانی از فرمت های PDF, DOC, DOCX, RTF, TXT, ODT, HTML, JPEG, TIFF, MOBI, EPUB و …
– پردازش سریع روند تبدیل فرمت فایل ها
– تغییر محیط نرم افزار و پوسته
– امکان رمز گذاری بر روی فایل های اسنادی
– ایجاد محدودیت در رابطه با کپی کردن، ویرایش و چاپ اسناد
– و …

Description

Soft4Boost Document Converter is an easy-to-use software application designed to view and convert various types of documents. It reads text files and converts them to PDF, DOC, DOCX, RTF, TXT, ODT, HTML, JPEG, TIFF and other formats. With Soft4Boost Document Converter you can quickly and easily perform convert a set of files between commonly used formats: PDF, DOC, RTF, TXT, ODT, HTML, JPEG, view and read documents in a comfortable environment, automatically scroll them, only print the pages you need, encrypt your PDF files and set permissions on them before sending via e-mail or placing on web, quickly rename a series of files to organize them later.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری