Soft4Boost PC Win Booster 10.0.5.167

Soft4Boost PC Win Booster 10.0.5.167

  • کاربرد : نرم افزار اسکن و پاک کردن و رفع مشکلات کامپیوتر
  • نسخه :Version 10.0.5.167
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Sorentio Systems
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار Soft4Boost PC Win Booster ابزاری بسیار قدرتمند و کار آمد که به شما یک راه خوب و ساده برای اسکن و پاک کردن و رفع مشکلات کامپیوتر شما می دهد . در این نرم افزار شما می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه ی Duplicate Finder فایل درایو های خود را برای اسکن کردن مشخص کنید . نرم افزار Soft4Boost PC Win Booster فوق العاده باعث افزایش سرعت سیستم شما می شود . این نرم افزار نیز کمک می کند شما به اسکن ، شناسایی و حذف rootkit های که بر روی کامپیوتر خود دارید با استفاده از تکنولوژی تشخیص rootkit های پنهان مه در این نرم افزار وجود دارد . این نرم افزار به شما کمک می کند تا شما را به حذف نرم افزار و حذف برنامه های ناخواسته و یا خراب نصب شده بر روی کامپیوتر خود را به راحتی انجام دهید . با این نرم افزار شما می توانید به حافظه و تعمیر روند مسائل RAM برای بهبود عملکرد فرآیندهای ویندوز کمک کنید . امروزه با زیاد شدن کاربرانی که در اینترنت فعالیت می کنند سرعت ورود ویروس و فایل های مخرب به سیستم عامل بیشتر می شود که دردسر بزرگی را برای کاربران ایجاد می کند ، که تیم دانلود فارسی برای رفع این مشکل نرم افزار Soft4Boost PC Win Booster را به شما معرفی می کند و با گذشت زمان کامپیوتر شما در نهایت متوقف خواهد شد و کاهش سطح عملکرد خود را به دلیل اشتباهات ، مشکلات ریجستری و علل های دیگر از دست خواهد داد . در طول زمان ، کامپیوتر شما در نهایت متوقف خواهد شد و کاهش سطح عملکرد خود را به دلیل اشتباهات ، مشکلات رجیستری ، و علل دیگر را بررسی می کند اگر شما نیاز به یک نرم افزار قدرتمند و مفید دارید تا سیستم عامل شما را پاک و تعمیر کند Soft4Boost PC Win Booster بسیار می تواند به شما کمک کند .

ویژگی های نرم افزار Soft4Boost PC Win Booster :

– امکان افزایش سرعت سیستم عامل

– قابلیت شناسایی و حذف rootkit ها

– بهبود سرعت سیستم عامل

– دارای توانایی بالا در جهت حذف فایل های مخربhc

Description

Soft4Boost PC Win Booster Free allows you to easily scan, clean and fix your PC by removing obsolete, unused or harmful items and more.

The easy-to-use interface lends itself to making the process of finding duplicate pictures, documents, and any other type of files easy. You will be able to quickly compare files not only by their names but by their actual content which can help significantly increase free space on your disk.

PC Win Booster Free facilitates the removal of any Windows browser toolbars that have become obsolete or if uninstallation was incomplete. Additionally, PC Win Booster Free also can assist in uninstalling software as well as the removal of unwanted or damaged programs. Another useful option is the cleaning up of many common systems, and app junk files, shortcuts that lead to invalid locations, empty folder removal and instant recycle bin emptying.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری