Ashampoo PDF Pro 1.0.7 DC 12.12.2017

Ashampoo PDF Pro 1.0.7 DC 12.12.2017

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل PDF
  • نسخه :Version 1.0.7 DC 12.12.2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Ashampoo
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند از کمپانی نرم افزاری Ashampoo برای مدیریت و ویرایش فایل PDF است. فرمت PDF یکی از قالب‌های برداری شناخته شده و مورد کاربرد در انواع زمینه‌های آموزشی، اداری و … است که به عنوان یکی از رایج‌ترین فرمت‌های شناخته شده برای سندهای دیجیتالی شناخته می‌شود. این نرم افزار هرآنچه که شما برای ساخت، ویرایش، تبدیل و یامحافظت از سندهای PDF احتیاج داشته باشید را در اختیارتان قرار داده تا با استفاده از آن، دیگر از سایر برنامه‌های این چنینی بی‌نیاز شوید. به کمک این نرم افزار شما می‌توانید سندهای PDF دلخواه خود را برای مطالعه متناسب با انواع دستگاه‌های دیجیتالی آماده کرده و کیفیت فایل خروجی را مطابق با نیاز خودتان تنظیم کنید.

این نرم افزار با فراهم‌سازی یک محیط کاربری بسیار زیبا و آشنا، کاربران را قادر می‌سازد که اسناد PDF خود را درست همانند فایل‌های Office ویرایش کنند! در واقع به کمک این نرم افزار، ویرایش سندهای PDF بسیار ساده‌تر از همیشه انجام خواهد شد.ویژگی های نرم افزار Ashampoo PDF Pro :

– قابلیت ویرایش آسان محتویات اسناد PDF درست همانند مجموعه آفیس

– امکان تبدیل فرمت فایل‌های PDF به فرمت‌های آفیس و HTML, EPUB, JPG یا RTF

– امکان بررسی خطاها در میان متون

– قابلیت ویرایش و یا حذف محتویات اسناد PDF در نهایت سادگی

– دارا بودن پرینتر داخلی PDF و ساخت سریع اسناد

– امکان درج آسان اشیاء و تصاویر گرافیکی

– پشتیبانی از تکنولوژی OCR

– پشتیبانی از الگوریتم رمزگذاری فوق پیشرفته اسناد

Description

Ashampoo PDF Pro is the complete solution to manage and edit your PDF documents. The program has everything you need to create, convert, edit and protect your files. Create perfectly sized documents that are readable on any device and use encryption to protect your property when needed.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری