Whole Tomato Visual Assist X 10.9.2238.2

Whole Tomato Visual Assist X 10.9.2238.2

  • کاربرد : نرم افزار برای کار با محیط برنامه نویسی ویژوال استودیو
  • نسخه :Version 10.9.2238.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Whole Tomato Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

افزونه‌ی Visual Assist X یک ابزار ایده آل برای کار با محیط برنامه نویسی ویژوال استودیو است که با زبان های C++ ،C و #C کار می‌کنند. این ابزار سرعت برنامه نویسی را در این محیط افزایش می دهد و امکان تغییر کد را با چند کلیک ممکن می کند.



امکانات و ویژگی‌های افزونه‌ی Visual Assist X :
جابه جایی راحت و سریع کد: هنگام کار با کلاس ها ممکن است به خواهید بخشی از کلاس را به یک فایل دیگر انتقال دهید با به هر دلیلی یک تابع را از حالت عادی به صورت inline تعریف کنید و به طور کلی یک جابه جایی انجام دهید این ابزار این کار را با یک کلیک انجام می دهد.

کاهش پیچیدگی کد، بهبود خوانایی کد: این ابزار امکان نوشتن کد را سریع تر از تصور شما ممکن می کند. این کار با کمک در ساخت متد ها پیاده سازی توابع مجازی و توابع اینترفیسها ممکن می کند.

تولید سریع تر کد: در هنگام تایپ کد خود با استفاده از دستیار کدنویسی این ابزار راهنمایی هایی برای شما به نمایش در می آید که به احتمال زیاد آن چیزی است که شما میخواهید تایپ کنید بنابراین سریع تر کد خود را تایپ می کنید و یا حتی این راهنمایی ها به شما ایده داده و از اشتباهات نحوی در کد جلوگیری می کنند.همچنین این ابزار با وارد کردن خودکار (){} و … به تایپ سریع تر کد کمک می کند.

کمک به فهم کد های پیچیده: این ابزار با نمایش بهتر کد با استفاده از رنگ ها متفاوت برای هر ساختار متفاوت به فهم کد کمک می کند. همچنین با اضافه کردن بخش های نمایشی ویژه مثل نمایش پارامترهای تابع,نمایش اطلاعات جامع توابع و کلاسها و … به فهم کد کمک به سزایی می کند.

کمک به خطا یابی در کد ها به ویژه کدهای C++/C: این کار را با ایجاد یک فیلتر مراحل در هنگام خطا یابی برنامه ممکن می کند که برای بررسی یک تابع نیازی به بررسی توابع دیگر هنگام فراخوانی این تابع نباشد.

ساخت قالب های کد نویسی مخصوص: با ساخت قالب های کد نویسی خاص می توان به سرعت آن کد را تولید کرد و از آن استفاده نمود که در تولید کد و سرعت عمل نوشتن کد نقش مهمی خواهد داشت.

Description

Visual Assist has a wealth of features to enhance developer productivity. If you know your way around Microsoft Visual Studio, especially if you know its boundaries, you'll find Visual Assist to have features you wish were standard in the IDE.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری