Glary Registry Repair 5.0.1.87

Glary Registry Repair 5.0.1.87

  • کاربرد : نرم افزار بهینه سازی ویندوز
  • نسخه :Version 5.0.1.87
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Glarysoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار Registry Repair همانطور که از اسمش پیداست، رجیستری کامپیوتر شما را اسکن می کند و هر خطا و اروری را که پیدا کند برطرف می سازد . رابط کاربری ساده نرم افزار Registry Repair در ابتدا نظر شما را جلب می کند و به شما اجازه می دهد تا هر قسمتی از سیستم خود را که می خواهید چک کند . نرم افزار به صورت خودکار پیش از آنکه چیزی را از سیستم خود پاک نمایید از رجیستری شما بک آپ می گیرد و همچنین به شما نشان می دهد که چه کلید هایی و قسمت هایی برای انجام رجیستری کاربرد دارند . نرم افزار Glarysoft Registry Repair در کنار وظیفه ی اصلی خود، کارهای دیگری را نیز انجام دهد . مثلا می توانید با استفاده از Registry Repair نرم افزارهایی را که در هنگام روشن کردن سیستم خود به آنها احتیاج دارید را انتخاب و مدیریت کنید . همچنین Registry Repair دارای ابزای Disk-Cleanup و Uninstaller می باشد که به شما امکان پاکسازی و UnInstall کردن فایل ها و برنامه های اضافی را می دهد . کاربرانی که می خواهد سیستم خود را از هرگونه فایل های اضافی پاکیزه نگه دارند و سیستمی قدرتمند داشته باشند، نرم افزار Glarysoft Registry Repair در این زمینه به آنها کمک خواهد کرد . نرم افزار Glarysoft Registry Repair با استفاده از الگوریتم هوشمند خود به سرعت سیستم شما را اسکن می کند و فایل های از دست رفته و گمشده ی شما را پیدا می کند .



ویژگی های نرم افزار Glarysoft Registry Repair :

– موتور فوق هوشمند نرم افزار که رجیستری های نادرست را به سرع شناسایی می کند

– اسکن فوق العاده قدرتمند با نشان دادن گوش دادن جزییات

– امکان بک آپ گیری از هرگونه تغییر داده شده در رجیستری

– بهبود بخشیدن عملکرد ویندوز

– رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند

– موتور پر قدرت اسکن

Description

Glarysoft Registry Repair is a perfect solution allows you to safely scan, clean, and repair registry problems. Its scanning engine is fast, thorough and safe. Glarysoft Registry Repair analyzes more than a dozen of different areas in your registry, and can identify up to 18 types of errors. It can also thoroughly scans the Windows registry for errors, invalid entries, Regedit optimization, etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری