iPubsoft Android Desktop Manager 3.7.13

iPubsoft Android Desktop Manager 3.7.13

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت فایلهای اندرویدی در رایانه شخصی
  • نسخه :Version 3.7.13
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iPubsoft Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ایستگاه مدیریت فایلهای اندرویدی در رایانه شخصی شماست. با نصب کردن این نرم‌افزار دیگر برای مدیریت فایلهای موبایل خود نیازی ندارید به صفحه کوچک آن خیره شوید؛ همه چیز بر روی کامپیوتر شما انجام میشود. گوشی خود را با کابل USB یا WiFi به کامپیوتر متصل میکنید و مابقی کار را در رایانه انجام دهید. اکنون به راحتی میتوانید فیلمهای داخل گوشی یا تبلت اندرویدی‌تان را داخل صفحه بزرگ مانیتور تماشا کنید و آهنگهای خود را با اسپیکرهای قوی سیستم‌تان بشنوید. تمامی فایلهای گوشی چه کارت حافظه و چه حافظه داخلی توسط این برنامه در دسترس شماست؛ به راحتی میتوانید آنها را حذف کنید، تغییر نام دهید؛ کپی و یا کات کنید.

همچنین امکان مشاهده و مدیریت پیامکها و شماره‌تماسهای گوشی در برنامه وجود دارد. به راحتی امکان اضافه کردن و یا تکمیل مخاطبین دفترچه تلفن شما وجود دارد. عکسهای گالری گوشی را میتوانید پشت‌سرهم و در کنار یکدیگر مشاهده کنید و مواردی که دوست ندارید را حذف نمایید. سایر فایلها مثل کتابهای PDF و غیره نیز به صورت گروه‌بندی شده در برنامه قابل مشاهده است. شما میتوانید لیست مخاطبین را در قالب vCard با فرمت VCF خروجی بگیرید و در برنامه‌های صفحه گسترده مثل اکسل ویرایش کنید.

یکی از نگرانی‌های مهم دارندگان گوشی و تبلت، اطلاعات ارزشمند آنهاست. چه میشود اگر بر اثر یک بی احتیاطی فایلهای مهم و از همه مهمتر لیست مخاطبین و پیامکهای خود را از دست بدهید و یا با حذف شدن عکسهای گالری شخصی چه حالی به شما دست میدهد. پس باید پیشگیری کنیم. این برنامه تنها با یک کلیک قادر است از اطلاعات مهم شما بکاپ بگیرد و در هر زمانی به همین سادگی بازیابی کند. ظاهر برنامه بسیار ساده و زیبا طراحی شده است و روش کار با آن نیز بسیار راحت است.

امکانات و ویژگیهای Android Desktop Manager:
ظاهر زیبا و کارکرد بسیار آسان
مشاهده ویدئو، آهنگ، تصاویر و فایلهای گوشی در کامپیوتر
توانایی نمایش و ویرایش لیست مخاطبین و پیامکها
قابلیت بکاپ‌گیری و بازیابی اطلاعات
نصب سریع و آسان
امکان تبدیل لیست مخاطبین به فایل VCF
و …

Description

Android Desktop Manager is a must-have application for those who love playing movies and songs, manager and transfer files on Android phones and tablets. It fully features all the functions one may require for the management on Android devices like: - One-click to backup data from Android devices to PC with 100% quality kept.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری