OnlineTV 13.17.11.2 DC 11.12.2017

OnlineTV 13.17.11.2 DC 11.12.2017

  • کاربرد : نرم افزار پخش آنلاین شبکه های تلویزیونی
  • نسخه :Version 13.17.11.2 DC 11.12.2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Concept/Design
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برای تماشای آنلاین شبکه های تلویزیونی سراسر دنیا ساخته شده است. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بیش از ۸۵۰ شبکه تلویزیونی رایگان را تماشا و نیز بیش از۱۵۰۰ ایستگاه آنلاین رادیویی رایگان رابرروی کامپیوترخود دریافت نمایید.این نرم افزار به بیننده این اجازه را می دهد تا مستقیما به تماشای برنامه تلویزیونی دلخواه بپردازد بی آنکه نیاز باشد تا دردسرهای وبسایتهای گوناگون ازقبیل سرعت کم بارگذاری، بنرها و pop-up های تبلیغاتی وغیره را متحمل شوند. با در دست داشتن این ابزار نیاز به هیچ ابزاراضافی ندارید ، هیچ هزینه ماهیانه ای را نمی پردازید ونیازی نیست هزینه بیهوده ای کنید. OnlineTV Player هم ویندوزمدیا پلیر و هم Real Player را پشتیبانی میکند.با کمک این نرم افزار توانمند میتوانید اکثر فرمتهای اجرایی رادر یک برنامه پخش کنید.همچنین این نرم افزار به شما اجازه میده تا پنجره تصویر رابه هر اندازه ای که میخواهید درآورید، به علاوه حالت Full-Screen نیز پشتیبانی میشود.


قابلیتهای کلیدی نرم افزار OnlineTV :

– قابلیت دریافت بیش از ۸۵۰ کانال تلویزیونی از ۱۰۰ کشور مختلف
– امکان دریافت بیش از۱۵۰۰ ایستگاه آنلاین رادیویی از ۱۲۰ کشور
– تماشای بیش از هزاران نمایش تلویزیونی، فیلم، موزیک، سریال و غیره، همزمان با سایر کشورهای دنیا
– سادگی استفاده نرم افزار
– پشتیبانی از فرمتهای چندگانه مانند Windows Media & RealVideo
– قابلیت اجرای اکثر فرمتهای چندرسانه ای آنلاین
– قابلیت تغییر اندازه صفحه نمایش
– دریافت شبکه های موردنظر تنها به یک کلیک
– پشتیبانی از بیش از ۴۰ پوسته
و …

Description

OnlineTV is more than one radio recorder. Take your favorite music and completely legal TV streaming TV channels on the Internet. onlineTV automatically takes hundreds of music tracks and stores it either as MP3, OGG, WAV, WMA or ASF file.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری