Secret Disk Pro 4.03

Secret Disk Pro 4.03

  • کاربرد : نرم افزار پنهان سازی فایل ها و پوشه های مهم
  • نسخه :Version 4.03
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PrivacyRoot
  • سال تولید : 2017

توضیحات

شما نیز ممکن است فایل ها و پوشه های مهمی روی سیستم خود داشته باشید که می خواهید آن ها را ازنگاه و دسترس دیگر کاربران پنهان کنید. نرم افزار های رمزگذاری مختلفی برای این کار وجود دارد که Secret Disk Pro یکی از ساده ترین آن ها می باشد. روند کار این نرم افزار بدین صورت است که با ابتدا یک پسورد ایمن برای ورود به برنامه انتخاب می کنید (مراقب باشید که پسورد های مهم خود را در جایی امن ذخیره کنید تا فراموش نشوند.) و سپس نرم افزار با اشغال فضایی از هارد سیستم یک درایو مجازی ایجاد کرده که می توانید فایل ها و اطلاعات مهم خود را در آن ذخیره کنید. این درایو و فضای اشغال شده از دید ویندوز و دیگر کاربران پنهان می ماند و می توانید با خیال راحت داده های مهم خود را در آن ذخیره کنید و هربار با اجرای نرم افزار و وارد کردن کلمه عبور صحیح وارد آن شده و به فایل های خود دسترسی پیدا کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Secret Disk:
- پنهان سازی فایل ها و پوشه های مهم از دید ویندوز و دیگر کاربران
- اعلام هشدار هنگام وارد کردن یک پین اشتباه توسط دیگر کاربران
- نمایش فضای تقریبی استفاده شده توسط درایو مجازی بر روی هارد
- قفل شدن خودکار سیستم در صورت وارد کردن پسورد اشتباه
- حذف پین ورود
- سبک و آسان
- و ...

Description

Do you have sensitive files or data you want to keep away from prying eyes? Secret Disk will create a space on your hard drive, only accessible with a password, and invisible to Windows explorer. When you install Secret Disk, you have to set a password (which you mustn't forget). This will create a 'drive' with a letter like Z. When you open Secret Disk, enter the correct password to open the drive folder. You can store whatever you like in here, as long as you have space on your hard drive! Close and lock the folder, and it will disappear from Windows.

Your secret disk only appears when you open the application and enter the right password. In the program's settings you can choose to have Secret Disk notify you if there are failed attempts at accessing the hidden drive. Secret Disk is a pretty effective application, although the application itself isn't hidden, so other users may notice there is something to find!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری