TBProAudio dpMeterXT v1.2.1

TBProAudio dpMeterXT v1.2.1

  • کاربرد : پلاگین اندازه گیری فرکانس صدا
  • نسخه :Version 1.2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TBProAudio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

پلاگین جدید، فوق العاده زیبا و منحصر به فرد اندازه گیری فرکانس صدا از استودیوی شرکت TBProAudio برای مسترینگ است و از برترین پلاگین های اندازه گیری صدا به شمار می رود که مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم! پلاگین dpMeterXT ترکیبی از چندین پارامتر مختلف برای اندازه گیری فرکانس صدا است که با ان می توانید حداکثر بلندی فرکانس صدا را در مسترینگ به روش بسیار دقیق و استاندارد تعریف کنید. این پلاگین دارای نمایشگرهای بزرگ، نمودار و ثبت اطلاعات است. همانطور که می دانیم هر قدم در مسترینگ می تواند چالشی بزرگ باشد مخصوصا اگر در مرحله اندازه گیری فرکانس صدا باشید ؛ یادتان باشد اندازه گیری صدا به صورت استاندارد در هر شرایطی مهم و لازم است! اگر از به دنبال پلاگین اندازه گیری فرکانس صدا در مسترینگ هستید پیشنهاد ما به شما پلاگین جدیدdpMeterXT می باشد که با گرافیک جذاب و طراحی منحصر به فرد خود شما را شگفت زده خواهد کرد و با کشف قابلیت های کم نظیرش واقعا متعجب خواهید شد!


ویژگی های کلیدی پلاگین dpMeterXT اندازه گیری صدا :
اندازه گیری فرکانس و بلندی صدا تا ۱۰ کانال با تنظیمات ان
پشتیبانی از تمام استانداردهای مربوط به اندازه گیری فرکانس صدا
اندازه گیری واقعی بلندی صدا بر اساس ITU BS1770
رابط کاربری مقیاس پذیر و رنگ قابل تغییر ان
ثبت نتایج اندازه گیری به عنوان داده های اتوماسیون
اندازه گیری مداوم و همگام سازی شده
داشتن پریست های مختلف

Description

dpMeterXT is a loudness metering plugin and application fully compliant with the EBU R128, ITU-R BS.1770/1771, ATSC A/85 and several other regionspecific loudness standards. dPMeterXT supports multiple channel configurations, from 1.0 up to 9.1/10.0, depending on your system configuration or DAW capabilities.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری