RegistryWizard 3.3.17.1221

RegistryWizard 3.3.17.1221

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت کامل برای رجیستری
  • نسخه :Version 3.3.17.1221
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : eSupport.com
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ابزاری قدرتمند برای بهینه سازی ، مدیریت پاکسازی و به طور کلی تمامی مواردی که به رجیستری مربوط می شود است.
ابزاری که توانایی رفع و تعمیر تمامی مشکلات و انواع Error ها را دارا بوده و می تواند در زمینه های مختلف فایل های رجیستری خراب را تعمیر نماید.
اسکن سریع و کامل رجیستری که در کمترین زمان ممکن می تواند تمامی فایل ها را اسکن و هرگونه خرابی ها را رفع کند از نکات جالب توجه نرم افزار است ؛ اسکن ها کاملا اتوماتیک صورت گرفته و کاربر تنها لازم است که گزینه های مورد نظر را انتخاب یا حتی به صورت تمام خودکار همه کارها را صورت دهد.
تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری ، مدیریت و بهینه سازی رجیستری ، پاکسازی فایل های اضافی که در طول مدت زمان استفاده از ویندوز ایجاد می شوند و موارد بسیار دیگر خصوصیاتی هستند که در نرم افزار RegistryWizard که از حجم پائینی هم بهره می برد گنجانده شده اند. نکته جالب توجه در مورد این نرم افزار حل ۲۴ مدل از انواع مشکلاتی است که در استفاده از رجیستری ایجاد می شوند ؛ Blue Screen یکی از رایج ترین این موارد است که گاهی فوق العاده آزار دهنده می شود و البته این ابزار توانایی رفع این مشکل را تا حدود زیادی داراست.

Description

Computer too slow? RegistryWizard's free scan will find, clean and repair registry problems and optimize your Windows computer for peak performance.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری