Windows KMS Activator Ultimate 2017 3.8

Windows KMS Activator Ultimate 2017 3.8

  • کاربرد : نرم افزار فعال سازی ویندوز و آفیس
  • نسخه :Version 2017 3.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

دانلود Windows KMS Activator Ultimate به شما کمک می کند تا به فعال سازی آفیس و ویندوز بپردازید. تمام ویندوز هایی که در ایران موجود است به شکل غیر قانونی کپی برداری شده اند و ارور This Copy Of Widows is Not Genuine و یا ارور هایی شبیه به این را می دهند.وقتی که ویندوز شما توسط مایکروسافت غیر قانونی شناسایی شود ، دیگر قادر به Update و به روز رسانی ویندوز نیستید و این باعث می شود که ویندوز شما در برابر حفره های امنیتی ناتوان باشد. به کمک نرم افزار فعال سازی ویندوز و آفیس با Windows KMS Activator Ultimate می توانید ویندوز خود را فعال کنید و از دست این ارور ها راحت شوید. شما به کمک این نرم افزار می توانید ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰ را نیز فعال کنید و به گفته سازنده این نرم افزار ،دانلود Windows KMS Activator Ultimate می تواند به راحتی نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را کرک یا فعال کند. هم چنین شما با استفاده از این نرم افزاز می توانید به راحتی به فعال سازی آفیس بپردازید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید آفیس ۲۰۱۰ ، آفیس ۲۰۱۳ و آفیس ۲۰۱۶ را فعال سازی نمایید.

Description

Windows KMS Activator Ultimate 2017 is latest edition for windows Activation that helps you to activate the all Windows and all Office Products with more reliable way. You have best chance to avail this latest offer by Microsoft windows. It has powerful capability to activate the Windows 10, Vista, 8, 8.1, 7, as well as Office 2016/2013/2010 Preview.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری