Ricardo Suite 2017.1

Ricardo Suite 2017.1

  • کاربرد : مجموعه نرم افزار شبیه سازی و تجزیه و تحلیل موتور وسایل نقلیه
  • نسخه :Version 2017.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Ricardo Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک مجموعه ی نرم افزاری فوق العاده از محصولات شرکت نرم افزاری ریکاردو می باشد. Ricardo یک مشاور چند رشته ای جهانی دز زمینه های مهندسی، فناوری، پروژه های نوآوری و توسعه استراتژیک، با بیش از صد سال تجربه است. ENGDYN، FEARCE, PISDYN, RINGPAK, VALDYN و WAVE از جمله محصولات موجود در این پکیج نرم افزاری می باشد.
WAVE یک پکیج نرم افزاری شبیه ساز موتور و گاز، از نرم افزارهای ریکاردو است که در سرتاسر جهان در بخش های صنعتی از جمله اتومبیل، موتور سیکلت، کامیون، لوکوموتیو، موتور ورزشی، دریایی و تولید برق استفاده می شود.
ENGDYN یک ابزار سه بعدی تجزیه و تحلیل موتور است که به طراحی و توسعه ی میل لنگ قطار، ساختار موتور و قطعات مرتبط از قبیل بلبرینگ، میله اتصال و مانت موتور، اختصاص داده شده است.
VALDYN پکیج شبیه ساز پویا و حرکتی چند بدنه است که به طور خاص برای valvetrain و تجزیه و تحلیل سیستم درایو و طراحی بسته دندانه و فنر، توسعه یافته است.
FEARCE یک المان محدود (FE) است که به طور خاص برای پشتیبانی از تجزیه و تحلیل موتور و وسیله نقلیه توسعه یافته است.

PISDYN یک پکیج شبیه سازی سه بعدی پیشرفته برای پیش بینی مکانیک حرکتی پیستون و اتصال مونتاژ میله است که نیاز به آزمایش های پر هزینه و دشوار را به حداقل می رساند.
RINGPAK یک پکیج شبیه سازی دوبعدی پیشرفته است که برای پییش بینی داینامیک رینگ پک، روانکاری و جریان گاز برای بهینه سازی رینگ پک، توسعه یافته است.

Description

Ricardo is a global multi-disciplinary consultancy in the fields of engineering, technology , innovation projects and strategic development. With more than one hundred years of experience , more than 1,900 professional engineers , consultants and employees work at Ricardo worldwide.

Our staff is committed to providing only the highest quality engineering solutions , with particular emphasis on high efficiency, low emissions, and first-class innovative products and reliable strategic implementation.

Our client list includes major world leaders in the production of original equipment manufacturers (OEM), supply chain organizations , energy companies , financial institutions and governments .

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری