AnyMP4 DVD Creator 7.2.6

AnyMP4 DVD Creator 7.2.6

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل کردن ویدیوها،ایجاد و ساخت دی وی دی،کپی و...
  • نسخه :Version 7.2.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AnyMP4 Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

از قدرتمند ترین برنامه که یک جعبه ابزار برای DVD ها می باشد که کارهایی نظیر تبدیل کردن ویدیوها،ایجاد و ساخت دی وی دی،کپی و برش DVD و انتقال فایل ها به گوشی می باشد.
با استفاده از برنامه AnyMP4 DVD Creator یک جعبه ابزار همه کاره برای دی وی دی های شما می باشد که به سادگی می توانید هر مشکلی در رابطه با dvd تان را حل کرده و از یک تجربه عالی کار برا دی وی دی ها لذت ببرید.
انواع دی وی دی ها را به فرمت های ویدیویی MP4، MOV ، M4V، AVI، RMVB و … تبدیل می کند و هر ویدیویی را به فرمت های رایج ویدیویی تبدیل می کند. شما می توانید دی وی دی با هر فرمتی را ایجاد و رایت کنید و پوشه DVD و فایل های ایمیج iso را کپی کنید و فایل های تان را بین آیفون و رایانه منتقل نمایید.

از ویندوزهای Windows XP (SP2 or later), Windows Vista, Windows 7, Windows 8 پشتیبانی می کند. یک ابزار همه کاره برای DVD های شما می باشد و به خوبی می توانید از آنها در کارهای تان استفاده کنید.

Description

AnyMP4 DVD Creator can help you convert any video like MP4, 3GP, MTS, TS, AVI, WMV, and MKV, etc. to DVD disc, and create DVD folder and DVD ISO file with most popular videos. Burning DVD with the favorite video and then give it to your friends as present. With the multiple flexible features, you can customize the personalized DVD. You can add background music, picture and opening film to your DVD movie.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری