Abelssoft BeatStar 2018 v2.01

Abelssoft BeatStar 2018 v2.01

  • کاربرد : نرم افزار کشف و گوش دادن به ایستگاه های رادیویی
  • نسخه :Version 2.01
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : abelssoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

رابط کاربری به روز ، ایستگاه های رادیویی را به ژانر تقسیم بندی می کند ، برای مثال می توان به ژانر های موسیقی رقص، آرامش بخش، هیپ هاپ ، راک و پاپ اشاره کرد.
کلیک بر روی یک ژانر خاص، فهرست طولانی از ایستگاه های رادیویی مربوط به را نشان می دهد که در برخی از موارد تعداد آن ها به ۲۰۰ مورد می رسد. خوشبختانه می توانید با استفاده از تقسیم بندی های کشور ها یا یک ایستگاه خاص ، این فهرست را کوچک کنید.
بعد از این که ایستگاه مورد نظر خودتان را پیدا کردید ، بر روی دکمه listen (گوش دادن) کلیک کنید و BeatStar محتویات را برای شما پخش می کند، شما می توانید از موسیقی پخش شده لذت ببرید.
نوار پخش کننده ، دکمه ضبط(Record) را شامل می شود و شما می توانید هر چیزی که پخش می شود یا در هارد خود ذخیره کنید. می توانید با BeatStar موسیقی را پیدا کرده و به آن ها گوش دهید، اما فایل تنها یک فایل معمولی MP3 است و پخش آن در دستگاه های دیگر به راحتی انجام می شود.
اگر ایستگاه مورد علاقه خود را پیدا کردید، با کلیک بر روی آیکون ستاره آن را در فهرست مورد علاقه خود ذخیره کنید. دفعه بعد که BeatStar را باز کردید بر روی تب Favorite (مورد علاقه) کلیک کنید و می توانید آن ایستگاه را با یک کلیک پیدا کنید.

Description

Abelssoft BeatStar 2017 — store and record every earwig from the Internet radio with one click. Unimpededly work or surf with your computer and hear the radio station you like at the same time. BeatStar leaves no music wishes to be desired, records your favorite song for you with one click. With BeatStar, downloading and saving music from Internet radions is intuitive and therefore very easy.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری