iCare SD Memory Card Recovery 1.0.4

iCare SD Memory Card Recovery 1.0.4

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت های حافظه
  • نسخه :Version 1.0.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iCareAll
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری است که امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع کارت‌های حافظه را برای شما فراهم می‌آورد. اگر شما نیز به تازگی بخشی از اطلاعات لازم و حیاتی خود را از دست داده‌اید، نرم افزار iCare SD Memory Card Recovery به شما این امکان را می‌دهد که در نهایت سادگی اقدام به بازگردانی آن‌ها کنید. آسیب دیدن درایوها، حذف کردن‌های تصادفی، فرمت شدن کارت حافظه و ... از جمله عواملی هستند که موجب از دست رفتن اطلاعات کاربر می‌شوند. اما به کمک iCare SD Memory Card Recovery، هیچ‌کدام از آنان یک فاجعه به شمار نمی‌رود!

این نرم افزار از انواع کارت‌های حافظه و فلش مموری‌های موجود در بازار پشتیبانی کامل داشته و به شما این قابلیت را می‌دهد تا در نهایت سادگی، اطلاعات حذف شده خود را بازیابی کنید. این برنامه از متد اسکن سریع و اسکن عمیق پشتیبانی کامل دارد و شما به آسانی می‌توانید داده‌های حذف شده خود را به کمک این روش‌ها بازیابی کنید.ویژگی های نرم افزار iCare SD Memory Card Recovery :

– پشتیبانی از اسکن سریع یا عمیق حافظه‌ها

– قابلیت پیش‌نمایش اطلاعات بازیابی شده

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

– قابلیت بازیابی اطلاعات از کارت‌های حافظه و فلش مموری

– امکان بازیابی اطلاعات فرمت و یا حذف شده

– پشتیبانی از حافظه‌های Mobile/Camera SD Memory Card, MicroSD/tf, xd, CF Card, SDXC

– سازگاری با فایل‌ سیستم‌های RAW, FAT32, FAT16, FAT12, NTFS5, NTFS, exFat

– سازگاری با حافظه‌های تولیدی شرکت‌های Sandisk, Samsung, Kingston, Silicon Power, Beeway, Generic, PNY, Transcend

Description

You can easily lose files on a variety of storage devices, and it doesn't have to be your fault entirely. Drives can become corrupt, or items may have been deleted by mistake. Regardless of the case, iCare SD Memory Card Recovery can help you bring them back from damaged USB flash drives and SD memory cards.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری