Softwarenetz Text editor 1.26

Softwarenetz Text editor 1.26

  • کاربرد : نرم افزار ویرایشگر متن
  • نسخه :Version 1.26
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Anuj Agrawal
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای کاربرپسند و ساده برای نامه های اداری و خصوصی شماست.می توانید مقاله های شخصی و اداری را در این برنامه بنویسید و ویرایش کنید.جایگزین مناسب برای برنامه آفیس ورد می باشد. یک برنامه ساده و با رابط کاربری دوستانه و عالی برای ویرایش متن های شما و همچنین ایجاد نامه های خصوصی و بیزنس می باشد. در این نرم افزار امکان ایجاد مقالات شخصی و کسب و کار با قابلیت ویرایش متون را خواهید داشت. در نرم افزار Softwarenetz Text editor امکان درج تصویر و عکس با متن و ویرایش متن ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های رایج نظیر JPG، GIF، BMP، PNG را دارد و قابلیت تسلط به پنج زبان برای رفع اشتباهات املایی می باشد و کاتالوگ های اسناد نیز به صورت کاملا مرتب شده و قابلیت دسترسی سریع به آنها را خواهید داشت.


ویژگی های برنامه Softwarenetz Text Editor :
قرار دادن تصاویر و عکس به متن شما در ویرایشگر متن و پشتیبانی از فرمت های رایج تصویری (JPG، GIF، BMP، PNG)
با پنج زبان تعامل دارد و غلط املایی را می توانید به راحتی چک کنید.
می تواند فهرست همه اسناد را به گروه های مختلف دسته بندی کند و در این روش شما به سرعت به همه اسناد خود دسترسی داشته باشید.
این برنامه ویرایشگر متن شامل گزینه های استاندارد مانند: جستجو برای متن، جایگزینی متن، اندازه فونت، پررنگ و زیر خط دار و غیره
در ترکیب با برنامه های ما Addresses2 یا Invoice3 شما می توانید نامههای پستی چاپ برای تماس با ما و یا مشتریان خود ایجاد کنید
این برنامه ویرایشگر متن متغیر پشتیبانی می کند. شما می توانید آدرس مخاطبین خود را تنها با یک کلیک موس درج و نامه خود را چاپ کنید.

Description

The Softwarenetz text editor is a simple and user friendly program for your private and business letters. Create your personal or business writing paper within the text editor program.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری