MuTools MUX Modular 7.7.0

MuTools MUX Modular 7.7.0

  • کاربرد : وی اس تی پلاگین سینتی سایزر و افکت مدولا
  • نسخه :Version 7.7.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MUTOOLS
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک وی اس تی پلاگین سینتی سایزر و افکت مدولار انعطاف پذیر و باکیفیت است که تصمیم گرفته ایم نسخه جدید ان را همزمان با انتشار حضورتان معرفی و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! این پلاگین در واقع هم می تواند یک وی اس تی سینت سایزر بسیار خوش صدا باشد و هم یک پلاگین کاربردی افکت که در ان شما می توانید هر کاری را تقریبا با ان انجام دهید.

پریست های کارخانه این وی اس تی پلاگین به دو بخش افکت ها و سازها تقسیم می شود که بخش افکت ها دنیایی از افکت های مورد نیاز صداها را برای میکس و مسترینگ ارائه می دهد و بخش سازها هم دنیایی از صداهای فوق العاده باکیفیت و امروزی سینتی سایزرها را ارائه می دهد.

معماری مدولار اسان، موتور فوق العاده باکیفیت و بی نظیر صدا، اسیلاتورهای super-fat با ٣٠٠ سمپل انتخاب شده و پشتیبانی شده برای کاربران، مونو و استریوی دستی و اتوماتیک صدا، پشتیبانی از برش و بازیای لوپ های سمپل شده درام، پشتیبانی از فایل های rex در وی اس تی استایلوس، تنظیمات روتینگ مدولار از تمام سیگنال های میکسر در انعطاف پذیری نهایی، یکپارچه سازی سینت ها، سمپلرها و افکت ها و بسیاری از موارد دیگر برخی از قابلیت های وی اس تی پلاگین MUX Modular می باشد.

کار با این وی اس تی پلاگین بسیار راحت است و به سادگی قابل نصب و اجرا می باشد. اگر از علاقه مندان به وی اس تی پلاگین های جدید، همه کاره و تاثیرگذار هم برای اهنگسازی و هم میکس صدا باشید بدون شک پس از اجرای وی اس تی پلاگین MUX Modular در نرم افزار اهنگسازی تان، مجذوب گرافیک رنگارنگ، ماژول های فوق العاده زیبا، کیفیت بی نظیر صداها در کنار افکت های فوق العاده اش می شوید.

Description

MUX Modular is a high-quality and flexible modular synth and effect plug-in. MUX Modular can be a vintage synthesizer or a hi-tec sample player, it can be a multi-band compressor or a stereo reverb, and so much moreR30;You can do almost anything with it! MUX Modular is integrated into MuLab and is also available as a VST plug-in for Windows

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری