Soda PDF Home 9.3.16.36189 x86

Soda PDF Home 9.3.16.36189 x86

  • کاربرد : نرم افزار اجرا و مدیریت فایل های PDF
  • نسخه :Version 9.3.16.36189 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Lulu Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نرم افزار قابل اعتماد و مطمئن برای اجرا و مدیریت کردن فایل های PDF می باشد. با این نرم افزار می توانید فایل های PDF را به فرمت های دیگری نیز تبدیل کرده و محتوای اسناد PDF را ویرایش کنید. امکان ایجاد فرم های سفارشی، ویرایش کردن های مختلف، ایجاد امضای دیجیتالی و… از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد. در عرض چند ثانیه می توانید فایل های پی دی اف را به فرمت های قابل اجرا در ورد، اکسل، JPG، PPT و سایر فرمت‌ها تبدیل کنید. محیط کاربری این نرم افزار آسان بوده و دارای ابزار های قدرتمندی می باشد. همچنین می توانید فایل های پی دی اف خود را در محیط های ابری همچون دراپ باکس، وان درایو، گوگل درایو و… نیز آپلود و از آنان حفاظت و نگهداری کنید.

ویژگی های نرم افزار Soda PDF Home:
اجرا و ویرایش فایل های PDF
تبدیل کردن فایل های PDF به انواع فرمت ها
تبدیل پی دی اف به فایل های قابل اجرا در ورد، اکسل و…
ایجاد امضای دیجیتالی
آپلود کردن فایل های پی دی اف در فضا های ذخیره سازی ابری
محیط کاربر پسند و ابزار های قدرتمند ویرایش

Description

A reliable, intuitive PDF software you can use at home and on the go. Soda PDF is built to help you power through any PDF task. You name it, it can handle it. Create PDFs from 300+ file formats. Convert to an array of file types. Edit the content of your documents. Create custom forms. Annotate your files. Send and track contracts for electronic signature.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری