Tipard Video Converter Ultimate 9.2.28

Tipard Video Converter Ultimate 9.2.28

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فایلها به فرمت های متفاوت
  • نسخه :Version 9.2.28
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Tipard Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

با استفاده از نرم افزار Tipard Video Converter Ultimate شما می توانید فایل های خود را به فرمت های بسیار زیادی تبدیل کنید همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به دانلود ویدئو از سایت هایی مثل یوتیوب و … بپردازید و هم زمان نیز آنها را به فرمت های دلخواهتان تبدیل کنید. نرم افزار Tipard Video Converter Ultimate یک راهکار برای تبدیل فایل ها و دانلود فایل ها از سایت های اشتراک ویدئو و صوت است به طوریکه تمامی کارهای شما با این نرم افزار انجام خواهد شد. این نرم افزار همچنین می تواند به تبدیل فایل های ویدئویی شما از DVD ها کمک کند و می توانید با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل های خود را برای مشاهده در iPod، iPhone و iPad خود آماده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های خود را به رنج وسیعی از فرمت ها نظیر AVI, MOV, MP4, WMV, MKV و … تبدیل کنید. یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار Tipard Video Converter Ultimate توانایی جداسازی صوت از تصویر است به طوریکه تبدیل آنها به فرمت هایی نظیر MP3, AAC, OGG, WAV, DTS, M4A بسیار آسان صورت گیرد.

سایر توضیحات: نرم افزار Tipard Video Converter Ultimate یکی از کاملترین نرم افزار های تبدیل فایل های صوتی و تصویری است که توسط شرکت Tipard برای پلتفرم های مختلفی نظیر ویندوز و مکینتاش عرضه شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید لحظات خاصی از فایل های ویدئویی خود را جدا کنید و روی آنها افکت های بسیار جالب بگذارید. همچنین تلفیق قسمت های مختلف یک کلیپ نیز از قابلیت های این نرم افزار است. حرف آخر اینکه با استفاده از این نرم افزار بدون شک نیاز شما برای کار تبدیل و دانلود فایل های صوتی و تصویری ارضا خواهد شد و با استفاده از این نرم افزار نیازی به نرم افزار های جانبی دیگری ندارید.ویژگی های اصلی نرم افزار Tipard Video Converter Ultimate:

محیط کاربری بسیار ساده

قابلیت تبدیل انواع مختلف فایل های تصویری نظیر AVI, MOV, MP4, WMV, MKV و فرمت های HD آنها

قابلیت تبدیل فایل های صوتی مختلف نظیر MP3, AAC, OGG, WAV, DTS, M4A

قابلیت ریپ کردن DVD

قابلیت جداسازی صوت از تصویر

قابلیت ویرایش و افکت گذاری روی قسمت های مختلف فایل های ویدئویی

و …

Description

Download online videos & convert any DVD/video faster than you think. Tipard Video Converter Ultimate offers an one-stop solution for all media downloading and converting tasks. It is the best professional DVD/video converting tool that lets you easily download video and convert any DVD/video to iPad, iPhone and other mobile devices.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری