Autodesk Crispin Engineer 2016 SP1 Win64

Autodesk Crispin Engineer 2016 SP1 Win64

  • 4.5 (2 رای)
  • کاربرد : نرم افزار رسم الگو و طراحی سه بعدی کفش
  • نسخه :Version 2016
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2016

توضیحات

Crispin Engineer یک نرم افزار بین المللی طراحی الگو کفش است که توسط بسیاری از تولید کنندگان کوچک و بزرگ در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و همواره تلاش نموده است تا از انتقادات و پیشنهادات کاربرانش در راستای دستیابی به جامعیت و قدرتمندی در ابزارهای طراحی الگوهای کفش به صورت دو بعدی/سه بعدی استفاده نماید. اگرچه طراحان با تجربه می توانند با صرف مدت زمان کوتاهی الگوهای جدید خود را با دست رسم کنند ولی باید به این نکته نیز توجه نمود که اگر الگو ها به صورت دیجیتالی باشند، می توان با دقت و سرعت بیشتری به ویرایش و بازسازی آن ها پرداخت. در این نرم افزار می توان از اشکال مسطح (flattened formes) و استایل خطی (style lines) به خلق الگوهای جدید کفش پرداخت. در Crispin Engineer می توان قسمت های مختلف الگوی کفش را که با خطوط مشخص شده اند با موس جابجا نمود و حد و مرز های هر قسمت را به راحتی تغییر داد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Crispin Engineer:
- طراحی و مدل سازی کفش با ابزارهای با استفاده آسان
- رسم الگوهای جدید کفش در حداقل زمان
- کاهش هزینه های تولید
- افزایش میزان کاربردی بودن الگوی کفش طراحی شده
- به اشتراک گذاری الگو ها
- ایجاد الگو های صحیح در نهایت دقت و ظرافت
- افزایش دقت در الگو های نهایی
- ویرایش آسان تر
- استفاده از style lines برای رسم الگوی کفش
- و ...

Description

Autodesk Crispin Engineer Pro 2016 is a CAD software. This programming is utilized as a part of structural building. A lot of architect lay on this application. Engineer can make 2D and 3D design from this software. We can make computerized extend from this Autodesk Crispin Engineer Pro and in a split second altering from this software. You can drag and drop claim undertakings and east to get a result. Efficiency of this product is amazing and decent.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری