Autodesk Crispin ShoeMaker 2016 R1 Win64

Autodesk Crispin ShoeMaker 2016 R1 Win64

  • کاربرد : نرم افزاری برای طراحی کفش
  • نسخه :Version 2016
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2016

توضیحات

شرکت Delcam که در سال 2014 به شرکت Autodesk پیوست یکی از معروف ترین و قویترین شرکت های سازنده برنامه های CAD/CAM است که به تازگی نسخه جدید نرم افزار های Crispin را عرضه کرده است. این مجموعه نرم افزار شامل برنامه هایی قوی و کاربردی برای طراحان و سازندگان کفش می باشد که با کمک آن قادر به طراحی سه بعدی محصول، تولید با کیفیت بالا و صرفه جویی در وقت و هزینه خواهند بود. با این نرم افزار شما می توانید با انتخاب کردن رنگ های مختلف، دوخت، برش دقیق، انتخاب مواد اولیه مناسب، مونتاژ دقیق و اصولی، پردازش محصول، استایل، زمینه و طرز قرار گرفتن مدل طراحی محصول خود را حرفه ای تر و زیبا تر انجام دهید.

Crispin ShoeMaker ابزاری است 3 بعدی و بسیار قوی برای کسانی که در زمینه ی صنعت کفش و قالب سازی کار می کنند . با استفاده نرم افزار Crispin ShoeMaker هزینه ها بسیار پایین آمده و زمان را برای طراحی مورد نظر کم تر می کند . این نرم افزار سبک شبیه سازی کامپیوتری طراحی را کاهش می دهد و زمان طراحی و سرعت تصمیم گیری بر اساس مواد بصری آماده شده است را پایین می آورد ، با استفاده از تکنولوژی های مدرن این نرم افزار کاربران می توانند به راحتی با ابزار های مختلف این برنامه کار کنند و پروژه ی مورد نظر خود را طراحی کنند . نرم افزار Crispin ShoeMaker قدرتمندترین ابزار در زمینه طراحی کفش می‌ باشد که شرکت‌ های بزرگ تولیدی از جمله Nike از این نرم افزار برای طراحی‌ های خود استفاه می‌کنند.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • محمد حکیمی
    (23:28)   1401/2/31
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام من نمی تونم این فایل رو دانلود کنم چرا موجود نیست؟

بارگزاری