Autodesk ImageModeler 2009 SP1 x86

Autodesk ImageModeler 2009 SP1 x86

  • کاربرد : نرم افزار طراحی سه بعدی
  • نسخه :Version 2009
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2009

توضیحات

امروزه برای طراحی ساختمان ها و نقشه کشی های مهندسی ساختمانی ، بیشتر مهندسان این رشته از نرم افزارهای کامپیوتری استفاده می کنند و دیگر همانند گذشته تکیه کار بر روی کاغذ نمی باشد. استفاده از نرم افزارهای مزیت های فراوانی نسبت به نقشه کشی بر روی کاغذ دارد . قابلیت های نرم افزاری ای که از هیچ یک از آن ها نمی توان بر روی کاغذ بهره جست باعث شده تا این گونه برنامه ها دارای رشد بسیاری باشند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در زمینه کارهای ساختمانی مشاهده نمود که اکثریت آن ها توسط شرکت های بزرگ تولید کننده نرم افزار برای کاربران تهیه شده اند. نرم افزارهای نقشه کشی ، طراحی های سه بعدی از نمای ساختمان ها ، طراحی معماری داخلی و بسیاری دیگر از نرم افزارها که می توان از آن ها نام برد.
ImageModeler نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های سه بعدی با استفاده از عکس های دو بعدی و یا تصاویر پانوراما می باشد. به کمک این نرم افزار مهندسین آرچیتکت ، طراحان و یا حتی کاربران معمولی که تنها به جهت سرگرمی قصد طراحی را دارند می توانند اقدام به ساخت و طراحی نماهای مختلف نمایند. از مهمترین ویژگی های این نرم افزار حرفه ای می توان به قابلیت استفاده از فایل های CAD در این نرم افزار که مربوط به برنامه AutoCad می باشد اشاره نمود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به انعطاف پذیری بالا در استفاده از تصاویر ، پشتیبانی از وارد نمودن تصاویر با تعداد بالا در یک پروژه ، قابلیت استفاده از ابزارهای اندازه گیری سه بعدی ، قابلیت استفاده از فایل های autocad 2009 در برنامه ، دارای ابزارهای پیشرفته modeling ، قابلیت پردازش خودکار و ... اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از کمپانی معروف Autodesk می باشد

Description

Autodesk« ImageModelerÖ image-based
modeling and photogrammetry software
generates 3D models from 2D digital images,
giving architects, designers, and
entertainment content creators a new
approach to 3D modeling.

Bridging the 2D and 3D worlds, Autodesk
ImageModeler enables you to capture the
reality as-built, take measurements of
buildings, and easily create photorealistic
3D models. Editing, modeling, and texturing
tools allow you to further edit, refine,
and texture your rendered objects. Your 3D
objects can then be exported into different
formats.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری