Autodesk Revit MEP 2015 X64

Autodesk Revit MEP 2015 X64

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و ترسیم نقشه های تاسیساتی
  • نسخه :Version 2015
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2015

توضیحات

Autodesk Revit نرم افزاری قدرتمند از شرکت مشهور اتودسک است که ابزارهای الکتریک، پایپینگ (لوله کشی) و مکانیک را برای طراحی پیچیده ترین سیستم های ساختمانی فراهم کرده است. Autodesk Revit MEP نرم افزاری به منظور طراحی و ترسیم نقشه های تاسیسات ساختمانی می باشد که برای طراحی و رسم فنی طراحی نقشه های آسانسورها، تهویه ها، نردبان های اضطراری و تجهیزات آتش نشانی و نجات و طراحی الکتریک مانند شبکه برق ساختمان، و لوله کشی و درواقع ترکیب همه نقشه کشی های تخصصی الکتریک، پایپینگ (لوله کشی) و مکانیک می باشد. در این نرم افزار با استفاده از ابزارهای جدید و حرفه ای و با وجود شمایل و شکلک های هر قسمت از تاسیسات می توان با کشیدن آن ها در صفحه سریعاً و به بهترین و دقیق ترین شکل طرح تاسیسات را به وجود آورد. همچنین با این نرم افزار کامل، بسیار سریع می توان اسناد و طرح های تاسیسات را مرور و مدیریت نمود. از ویژگی های این نرم افزار می توان به اشتراک گذاری اسناد و فایل ها با برنامه هایی نظیر اتوکد آرشیتکت، الکتریکال و مکانیکال اشاره نمود که مورد استفاده هر یک از پیمانکاران و سازندگان پروژه های عظیم تاسیسات ساختمان های بزرگ، فرودگاه ها، ایستگاه ها، کارخانه ها، تاسیسات پتروشیمی و ... می باشد. این نرم افزار به طور کامل از فرمت های سه بعدی DWF پشتیبانی می کند.

Description

Autodesk Revit software is specifically built for Building Information Modeling (BIM), empowering design and construction professionals to bring ideas from concept to construction with a coordinated and consistent model-based approach. Autodesk Revit is a single application that includes features for architectural design, MEP and structural engineering, and construction.
Revit for MEP engineering
Autodesk Revit software provides mechanical, electrical, and plumbing (MEP) engineers with tools to design even the most complex building systems. Revit supports Building Information Modeling (BIM), to help drive accurate design, analysis, and documentation of efficient building systems from concept through construction. Information-rich models support design throughout the building lifecycle.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری