نامواره دکتر محمود افشار (جلد اول)

نامواره دکتر محمود افشار (جلد اول)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

به کوشش: ایرج افشار, کریم اصفهانیان دربرگیرنده سی‌ و چهار مقاله این کتاب نخستین نامواره دکتر محمود افشار است که در سرآغاز سومین سال درگذشت او منتشر شد و دربرگیرنده 34 گفتار تاریخی و ادبی است در زمینه‌هایی که با اندیشه‌های ادبی و سیاسی و پژوهش‌های تاریخی و ملی او هم‌نوایی دارد. نوشتارهای این جلد به این ترتیب است: یادداشت‌هایی درباره زبان فارسی/ علی‌پاشا صالح، اسناد تاریخی ایران/ سیروس پرهام، خط سیر اسکندر/ غلامعلی وحید مازندرانی، پیمان‌نامه‌های ایران/ محمدتقی دانش‌پژوه، سبک سخنوری عصر صفوی/ غلامرضا ستوده، مشکل‌های زبان فارسی/ سیدجعفر شهیدی، قند پارسی و مشتریان جهانی/ هرمز انصاری، یادداشت‌هایی درباره فارسی دری/ مهدی آذر، حافظ و نوایی/ میراحمد طباطبایی، ایران شناسی در شوروی/ عنایت‌الله رضا و .... . حق تکثیر: بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار، 1364
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری