کلیات دیوان طائی شمیرانی (جلد دوم) - بخش قصاید

کلیات دیوان طائی شمیرانی (جلد دوم) - بخش قصاید

  • 3.5 (2 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مرتضی طائی شمیرانی

توضیحات

اشراف: سید حسن سادات ناصری دیوان طائی شمیرانی (جلد اول) - بخش غزلیات http://ketabnak.com/book/77269 کتاب پیش رو کلیات اشعار مرتضی طایی شمیرانی(م1298ه.ش.) است. استاد سید حسن سادات ناصری مقدمه ای بر این دیوان نگاشته اند و در آن زندگینامه ی طایی را ارائه کرده اند. همچنین ایشان در این مقدمه درباب افکار، اشعار، مضامین، قالب ها و پیرنگ و ساختار ابیات و اشعار طایی سخن گفته اند. مضمون اصلی اشعار طایی شمیرانی، مدح و نعت بزرگان دین و اشعار اعتقادی و مذهبی است. کلیات اشعار او در دو جلد به چاپ رسیده است، جلد اول دربرگیرنده ی غزلیات اوست و مجلد دوم حاوی قصاید این شاعر معاصر می باشد. کتاب حاضر، مجلد دوم این مجموعه است. در این مجلد اشعار طایی در قالب های دیگر همچون: رباعی، تک بیت، ترجیع بند و... نیز مندرج است. این کتاب با مقدمه ی استاد دکتر سید حسن سادات ناصری در سال 1366 توسط انتشارات ما در تبریز و در 2150 شمارگان منتشر شده است. حق تکثیر: انتشارات ما، 1366
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری