مجموعه مقالات کنگره ابن یمین فریومدی

مجموعه مقالات کنگره ابن یمین فریومدی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

به کوشش: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اشراف: نجف علی حسن زاده این کتاب شامل سلسله مقالاتی درباره ی شخصیت، بینش، آثار و افکار ابن یمین فریومدی می شود. این مقالات حاصل کنگره ی بزرگداشت این شاعر برجسته ی سده هشتم هجری می باشد. برخی از عناوین مقالات این کتاب از این قرار است: آزادگی و مناعت در قطعات ابن یمین فریومدی/ غلامرضا رحم دل، جامعه شناسی ادبی در شعر ابن یمین فریومدی/ دکتر خلیل الله یزدانی، ضرب المثل ها در دیوان ابن یمین فریومدی/ دکتر شاهد چوهدری، جلوه های شیعی در شعر ابن یمین فریومدی/ دکتر عبدالله نصرتی، شرح احوال و بیان برخی از ویژگی های شاخص در اشعار ابن یمین/ دکتر سیدمحمد دامادی، جهان بینی ابن یمین/ اسماعیل حاکمی، دنیاگریزی و جهان ستیزی در قطعات ابن یمین فریومدی/ دکتر منوچهر اکبری، نگاهی به اندیشه های شاعرانه مشترک نزد حافظ و ابن یمین/ فریبا کهکشانی و... . این کتاب به اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و زیر نظر نجف علی حسن زاده با همکاری حمیدرضا نظری توسط انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در سال 1380 منتشر شده است. حق تکثیر: انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، 1380
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری