کتابشناسی ملی ایران

کتابشناسی ملی ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : خسرو کریمی

توضیحات

کتابشناسی حاضر، حاوی فهرست کتب منتشره ایران در زمستان 1353 شمسی است که شامل کتابهایی است که در فهرستهای پیش از قلم افتاده است. کتابها موضوعی و بر اساس روش دیویی دسته بندی شده اند و شامل موضوعات ‌کلیات ،‌ فلسفه،‌ دین، علوم اجتماعی،‌ زبان،‌ علوم محض،‌ علوم عملی،‌ مهندسی، هنرها،‌ ادبیات، تاریخ و جغرافیا و کتابهای کودکان و نوجوانان است. شیوه فهرست نگاری این کتابها و انتخاب سرشناسه های موضوعات بر اساس روش استاندار انجام شده است. نام کسان، کتب،‌ ناشران،‌ جاها و موضوعات نیز به صورت الفبایی تنظیم و در پایان کتاب فهرست شده است. این کتابشناسی به همت خسرو کریمی و با همکاری پروین استخری انجام شد که شماره های قبلی این کتابشناسی در تابستان و پاییز 1353 به طبع رسیده بود. حق تکثیر: انتشارات وزارت فرهنگ و هنر: 1353
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری