مجموعه در ترجمه احوال شاه نعمت‌الله ولی کرمانی

مجموعه در ترجمه احوال شاه نعمت‌الله ولی کرمانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مصحح: ژان اوبن مشتمل بر 1. رساله عبدالرزاق کرمانی؛ 2. فصلی از جامع مفیدی؛ 3. رساله عبدالعزیز واعظی اولین رساله مشتمل است بر شجره‌ای و پنج اصل و فرع. شجره در سلسله نسب شاه نعمت‌الله ولی، اصل اول در مولد و منشأ و شمایل و خصایل آن نامدار؛ اصل دوم در ایام استفاده و سلوک و استرشاد و سلسله خرقه و ارادت؛ اصل سوم در تکمیل و ارشاد و ذکر بعضی از مشاهیر اصحاب خلافت و واصلین بصحبت با کرامت؛ اصل چهارم در تصانیف رسایل و فواید جلایل از ارقام اقلام عنبرفام آن مقتدای انام و اصل پنجم در کرامات و حالات سعادت آغاز ولایت انجام و انقطاع ارادت اکمال و اتمام و فرع در تعداد اسامی نامی بعضی از اولاد رفیع العماد و بیان ظطری از فواضل و فضایل ایشان. دومین رساله فصلی از «جامع مفیدی» تألیف مستوفی یزدی، اقتباس از رساله صنع الله نعمت‌اللهی در احوال شاه نعمت‌الله ولی و اولاد او و سومین رساله در سیر شاه نعمت‌الله ولی است تصنیف عبدالعزیز بن شیر ملک واعظی. حق تکثیر: کتابخانه طهوری، 1361
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری