سیاحتنامه شاردن (جلد هفتم)

سیاحتنامه شاردن (جلد هفتم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سر جان شاردن

توضیحات

در میان آثار برگزیده سیاحان دانشمند و محققان اروپایی، تألیفات سیاح فرانسوی، ژان (جان) شادرن (1713– 1643م) مقام و منزلت ویژه ای دارد که از چند حیث بی نظیر است. کتاب تاریخ علوم و ادبیات ایران از مجموعه ده جلدی شاردن با دو فصل طب شامل تاریخ پزشکی ایران و هنرهای زیبای ایرانیان به اتمام می رسد. اصفهان پایتخت شاهنشاهی صفویه نیز مطالب بسیاری از این جلد را به خود اختصاص داده. محمد محمد لوی عباسی کار ترجمه و تصحیح این کتاب ارزشمند را طی پانزده سال به انجام رساانده و در طول سالهای 1345 - 1335 شمسی به زیور طبع آراسته است. وی مطالب موثق غربی و شرقی را ضمیمه مطالب کتاب کرده و فهرستی از مصطلحات و لغات، اعلام جغرافیایی و تاریخی ترتیب داده و در جلد دهم به فهرستهای تحلیلی جداگانه هر جلد افزوده است. سیاحتنامه شاردن (جلد اول) http://ketabnak.com/book/79462 سیاحتنامه شاردن (جلد دوم ) http://ketabnak.com/book/79463 سیاحتنامه شاردن (جلد سوم) http://ketabnak.com/book/79465 سیاحتنامه شاردن (جلد چهارم) http://ketabnak.com/book/79466 سیاحتنامه شاردن (جلد پنجم) http://ketabnak.com/book/79469 سیاحتنامه شاردن (جلد ششم) http://ketabnak.com/book/79555 سیاحتنامه شاردن (جلد هشتم) http://ketabnak.com/book/79595 سیاحتنامه شاردن (جلد نهم) http://ketabnak.com/book/79596 سیاحتنامه شاردن (جلد دهم) http://ketabnak.com/book/79597 حق تکثیر: امیرکبیر، 1345
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری