تفکر در دوره قرون وسطی

تفکر در دوره قرون وسطی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دیوید لاسکم

توضیحات

در رسیدگی کردن به مسیر اندیشیدن در قرون وسطی تاریخ فلسفه از دومین نوشته های بخصوص او است . قسمتی جدا شده از تاریخ غرب قرون وسطی نام دارد که بشتر از هزار سال زمان برده است. آن زمان اندیشیدن همیشه و پیاپی بسیار به دید آمده است. ولی دگرگونی و به حالت دیگری برگرداندن خیلی زیاد در فلسفه‌های گوناگون انجام شده است . که برگرفته از پیدا کردن و گسست‌ها و احیاها مجددا بوده است. . این زمان و دوره تحت اثر گذاری سه فیلسوف مشهور به نامهای اگوستین و بوئتیوس و دنیس دروغین شروع شده است. اندیشمندان و فیلسوفان در آن دوران در کلیسا زندگی می کردند و همانجا مشغول درس دادن و نگاشتن بوده اند. بسیاری از تفکرات وسطی نشان گر ترجمه کنندگان آن دوره و زمان بوده است. نویسنده در کتاب فوق خصوصیات و رویدادهای انجام شده در هر زمان را به صورت پاره پاره و تنها از شروع فلسفه قرون وسطی تا به اتمام رسیدن قرن پانزدهم رسیدگی کرده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری