جیغ و دادهایی به نفع ساد

جیغ و دادهایی به نفع ساد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گی دوبور

توضیحات

. این ترجمه ایست از فیلم فرانسوی جیغ و دادهایی به نفع ساد ( 1952 ) اثر گی دوبور. این اولین فیلم دوبور است و زمانی که او 23 ساله بود ساخته شد. در زمان اکرانش چنان رادیکال بود که حتی در فرانسه با اعتراض شدید روبرو شد و اکران آن متوقف شد. ژرار لوبوویچی دوست ناشر دبور که بعدها به طرز مشکوکی ترور شد. سینمایی خرید و آنرا به اکران آثار او اختصاص داد. این سینما تا به امروز دایر است و حتی بدون حضور هیچ تماشاگری در راس سانسهای مشخص این آثار را نمایش میدهد. فیلم دارای دور ههای متعدد سکوت است که در آن پرده سیاه می شود. لذا در این ترجمه به جای سکوت نقطهچین گذارده می شود. مطمئناً این امر نمی تواند حس سکوت فیلم را اجرا کند اما حداقل درکی از قیاس را ایجاد می کند. هر نقطه مساوی است با حداقل 20 ثانیه سکوت. این ترجمه به تمام دشمنان راستین نظم جهانی موجود تقدیم است. برگرفته از شیزوکالت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری