روت

روت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

آنچه در این کتاب می خوانید مربوط به دوران حکومت داوران بر اسراییل می باشد. داستان روت بیانگر این واقعیت است که در روزگاری که اکثر مردم دور از خدا زندگی میکنند مانند دوران داوران اسراییل هستند کسانی که خداوند را می پرستند و در پی خشنودی او هستند زمانی که در اسراییل قحطی پدید آمده بود زنی به نام نعومی همراه شوهر خود رهسپار دیار موآب شدند. در آنجا شوهر نعومی میمیرد و نعومی تصمیم به بازگشت می گیرد. در این هنگام روت که از اهالی موآب بود به عقد پسر نعومی در می آید. پس از چندی همسر روت نیز می میرد. به این ترتیب نعومی میماند و عروسش روت. هنگامی که نعومی تصمیم به بازگشت میگیرد روت نیز با او همراه می شود. این دو بیوه هنگام حصاد به بیت لحم می رسند. روت در مزرعه شخصی به نام بوعز مشغول کار می شود. بو عز به روت علاقه مند می شود و او را به عقد خود در می آورد.روت صاحب فرزندی به نام عوبید می شود. از نسل عوبید داود پادشاه و عیسی مسیح به دنیا می آیند
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری