پنجگانه افسانه 1 : آشیانه افسانه

پنجگانه افسانه 1 : آشیانه افسانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : برندون مول

توضیحات

. «آشیانه افسانه» داستان ورود یک خواهر و برادر به یک منطقه حفاظت شده است؛ منطقه حفاظت شده ای که گونه های مختلف جادویی و اساطیری برای جلوگیری از انقراض نسل شان به آنجا پناه برده اند. در این پناهگاه تمام موجودات به لطف عهدنامه تأسیس منطقه از مصونیت برخوردارند و هرگونه سرپیچی از قوانین، عواقبی را برای موجود خاطی در پی دارد. کریستوفر پائولینی نویسنده مجموعه میراث در رابطه با کتاب فوق می گوید: «مجموعه آشیانه افسانه از چنان جذابیتی برخوردار است که من سه کتاب اول آن را ظرف مدت چند ساعت خواندم و هر کتاب از کتاب قبلی بهتر بود... کتاب فوق چون دری است برای ورود به دنیای خیال انگیزی که نویسنده در آن پناهگاه و مامنی برای موجودات اساطیری و افسانه ای ساخته و پرداخته و با هیجان فراوان شما را با خود تا بخش های گوناگونی از خیال می کشاند... »
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری