10 مشکل شبکه و روشهای مقابله با آنها

10 مشکل شبکه و روشهای مقابله با آنها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی

توضیحات

هرچه را که روی اینترنت میخوانید باور کنید، اینترنت جای خطرناکی است، پر از هکر که میتوانند در عرض چند ثانیه به کامپیوتر شما حمله کنند، ویروسهایی که میتوانند سیستم شما را از پای درآورند. این جملات را تابحال چند دفعه شنیده اید؟ مردم دیگر گوششان پر از این جملات رعب آور و وحشت انگیز شده است ولی واقعیت چیز دیگری است. چند وقت پیش در مطلبی از یک خبرگزاری آمده بود: «آیا میدانید که هر کلیک روی ویندوز 98 و منوی Start شما بطور دایم و بصورت مخفی در یک بانک اطلاعاتی ذخیره میشود؟ و حتی میتوانند هر صفحه وبی که سال پیش دیده اید را هم به شما نشان دهند و میتوانند بفهمند که کدام سایتها را دیده اید؟» شاید این خبرها تا حدی درست باشند ولی کمی اغراق آمیز هستند. لذا در مطلبی که در این مقاله میخوانید سعی شده بجای حرفهایی از این دست، کمی فنی تر با قضیه برخورد شود و راهای حمله و مقابله را در کنار هم به شما آموزش دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری