160 کاراکتر جادویی برای افزایش فروش

160 کاراکتر جادویی برای افزایش فروش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : سحر مهرخواه

توضیحات

. شما صاحب چه کسب و کاری هستید؟ آیا رقیبانتان را در حوزه تخصصی خودتان میشناسید؟ آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید که آنها چگونه رقیب شما شدند؟ راز موفقیت برخی از کسب و کارها در چیست؟ چه عاملی باعث شناخته شدن آنها می شود؟ تصور میکنم که هر فردی به کسب موفقیت علاقه داشته باشد و از صمیم قلب دوست داشته باشد که هرآنچه را که نمیداند در زمینه تخصصی مهارت های خودش بیاموزد... پس بهتر است بدانید که : یکی از رازهای شگفت انگیز رقیبان شما، نحوه تبلیغات صحیح و سودمند می باشد کتاب "160 کاراکتر جادویی برای افزایش فروش" نام کتابیست که به شما روش های مفید و شیوه های درست یک تبلیغات را می آموزد و راهکارهایی را ارائه میدهد که با به کار گیری آنها افزایش فروشتان را تضمین خواهید کرد. این کتاب به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با مطالعه و به کارگیری روش های موجود در آن به گسترش کسب و کارتان بپردازید و موفقیت را با دستان خودتان بدست آورید. کتاب 160 کاراکتر جادویی برای افزایش فروش، کتابیست که میتواند نگرش شما را نسبت به تبلیغاتی با هزینه مناسب و مفید تغییر دهد... حق تکثیر: مالکیت اصلی کتاب متعلق به نسل وب می باشد و این کتاب رایگان است و همیشه رایگان خواهد ماند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری