سرند (شماره 16)

سرند (شماره 16)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

سخن آغازین تماشاگران............ ........................................................3 بررسی حادثه پلاسکو و مقوله ی بی تفاوتی اجتماعی طبیعت آزادی در چهارچوب...........................................................6 وظیفه ی حفاظت از محیط زیست در ترازوی هزار کفه فلسفه اخلاق تلنگر رد پای ته سیگار در نابودی جنگل ها.......................................10 جامعه تن درهم شکسته...........................................................11 به مناسبت 6 فوریه، روز جهانی مبارزه با ناقص سازی جنسی زنان از نگاهی دیگر دو روی سکه ی فرهنگ.................................................... 15 نیم نگاهی به فرهنگ تاریخ در مسیر سقوط .............................................................16 نگاهی به ریشه های انقلاب اسلامی فرهنگ و هنر تاریخی که زمزمه می شود...................................................20 در اهمیت بازخوانی ترانه های قدیمی خشونت و جنسیت.. .......................................................23 معرفی کتاب خشونت و جنسیت، اثر عباس محمدی اصل پیشنهاد در جستجوی ایران دهه 20 و 30........................................25 نگاهی به نمایشگاه گرافیک ایران طنز تیغ بر آزادی!..............................................................26 سخن پایانی شبی دود خلق آتشی برفروخت!..........................................27
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری