مقدمه بر حمله نول

مقدمه بر حمله نول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پویا دانشمند

توضیحات

این حملات از زمان به بازار آمدن ویندوز ۲۰۰۰ مورد استفاده بوده اند، اما جای تعجب دارد که مسئولان نصب و نگهداری شبکه های کامپیوتری، اغلب در هنگام ایجاد چنین شبکه هایی، از این حملات غافل می شوند. این غفلت مسئولان می تواند منجر به نتایج مصیبت باری گردد زیرا توسط این حملات، تقریباً تمامی اطلاعات مورد نیاز شخص حمله کننده برای نفوذ از راه دور به کامپیوتر قربانی فاش می گردد. با اینکه این حملات قدیمی می باشند اما هنوز هم مانند سالهای گذشته بطور رایج مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت، با وجود اینکه کامپیوترهای جدید دیگر مانند کامپیوترهای قدیمی بطور کامل آسیب پذیر نمی باشند، اما هنوز هم یکی از اولین کارهایی که من هنگام تست نفوذ کامپیوتر هایی که از سیستم عامل ویندوز استفاده میکنند انجام میدهم، اجرای این نوع حمله است. هدف این مقاله شرح دقیق چگونگی عملکرد این نوع حملات و پس از آن توضیح روش های محافظت کامپیوتر شما در مقابل این حملات می باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری