ماهنامه مارال / شماره 18/ مهر89 / ویژه نامه نقد و شناخت شعر

ماهنامه مارال / شماره 18/ مهر89 / ویژه نامه نقد و شناخت شعر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

به کوشش : علیرضا ذیحق شماره 18، مهر 1389 ویژه نامه: نقد و شناخت شعرمعاصر نقد شعر وگفت و گو با شاعران نسخه ی الکترونیکی : 1389 ه.ش ( 2010م ) فهرست: * مقدمه معنی شعر...........................................................................................................................4 * نقد شعر 1- ذکری در سپید خوانی های مفتون امینی ........................................................................5 2- باورهای عریان در شعر "شهلابهار دوست "...................................................................9 3- منصوره اشرافی ، شاعری دلْداده به فوج اختران............................................................ 13 4- یادداشتی بر کتاب " معشوق بی صدا " نوشته ی منصوره اشرافی ..................................17 5- نگاهی به شعرهای " مینو نصرت "................................................................................21 6- ویژگی های ذهن و زبان در شعر " لیلا حکمت نیا ".....................................................28 7- زوایای پنهان در شعر " لیلا حکمت نیا ".......................................................................31 8- شعر غربت و تابوهای ذهنی با نگاهی به اشعار " مریم هوله"..........................................33 9- نگاهی به اشعار حبیب حسن نژاد...................................................................................36 10- نگرشی بر شعر «محمد آقاسی» ..................................................................................39 11- نگاهی به مجموعه‌ شعر «من و شب، ماه و بانو» سرودة اسماعیل لطفی.......................... 41 * گفت و شنود 1- گفتگو با استاد شهریار ................................................................................................ 44 2- گفتگو با شهلا بهاردوست (شاعر) .............................................................................. 53 3- گفت و شنودی با مینو نصرت ( شاعر) ........................................................................ 59 4- گفتگو با منصوره اشرافی..............................................................................................68
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری