الگوریتمهای مرتب سازی و جستجو

الگوریتمهای مرتب سازی و جستجو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رامین اجلال

توضیحات

. الگوریتمهای یاد گیر یکی از بهترین راه ها برای کار با داده های به هم ریخته هستند. تا بتوان از آنها اطلاعات و معرفت و داشن و علم و آگاهی استخراج کرد. برای استخراج از آنها الگوریتمهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرد. د ر این مجال مجموعه ای از بهترین الگوریتمهای جستجو و مرتب سازی مورد استفاده شما قرار می گیرد. استفاده از انها می تواند ما را در اجرای هر چه بهتر آنها یاری دهد. به این شکل که نمی توان داده ای پیدا کرد که به صورت بهینه مورد استفاده قرار گرفته باشد ولی مرتب سازی نشده باشد. در این نیز از الگوریتمهای جستجو استفاده شده است. با یشرفت دانش رایانه از الگوریتمهای بهینه سازی نیز استفاده شده است.بنابر این آشنایی هر چه بهتر با این الگوریتمها در اجرای هر چه بهتر و ارائه الگوریتمهای مناسب تر کاربر را یاری می رساند. حق تکثیر: حق تکثیر محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری