ارزیابی عملکرد کارکنان

ارزیابی عملکرد کارکنان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایرج هاشمی

توضیحات

بسیاری از مشکلات مدیران و سرپرستان از جمله رنجش و دلسردی کارکنان در کار، بی تفاوتی، بدبینی و تمرد، از عدم ارزیابی صحیح عملکرد کارکنان و یا تصور منفی کارکنان درباره ارزیابی عملکرد آنان ناشی می شود. برقراری عدالت یکی از وظایف سنگین مدیران و سرپرستان است و بهترین معیار برای برقراری عدالت در کار، یک ارزیابی صحیح و منصفانه است. این ارزیابی می تواند مبنایی برای ترفیع کارکنان، تغییر شغل و یا افزایش حقوق و مزایای آنان و یا حتی در صورت لزوم اخراج آنها باشد. شما در این مورد خود را چگونه می بینید ؟ آیا مایلید بدانید در ارزیابی عملکرد کارکنانتان تا چه اندازه مهارت دارید ؟ آیا مایلید ضعفها و نارساییهای احتمالی در این زمینه را بررسی کرده و اصلاح کنید؟ این نوشتار که به همین منظور تدوین گردیده است شما را در این امر یاری خواهد داد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری