بچه های بدشانس - جلد دوم: سالن خزندگان

بچه های بدشانس - جلد دوم: سالن خزندگان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : لمونی اسنیکت

توضیحات

. ترجمه دیگر ویولت بودلر و کلاوس بودلر و سانی بودلر نزد قیم جدیدشان که آقای مونتگمری مونتگمری که یک خزنده شناس است و مرد خوبی هم است ٬می روند ولی دستیارش کنت الاف است که در هویت جعلی استفانو ظاهر شده تا ثروت آنها را به چنگ بیاورد و دایی مونتی(مونتگمری مونتگمری از آنها خواسته بود اینگون صدایش کننند) را به قتل می رساند تا با هویت جعلی مونتگمری ثروت انها را به چنگ بیاورد با استفاده از زهر مار مامبادومال. اما اگر مار مامبادومال انسان را نیش بزند رنگش کبود می‌شود ولی رنگ دایی مونتی سفید شده بود پس ثابت شد که استفانو همان کنت الاف است او میخواهد بچه‌ها را به جنگل های پرو ببرد که در سر راه با ماشین آقای پو برخورد کرده و وانمود می‌کند که رفته دکتر بیاورد سپس آن ها به خانه باز می‌گردند دکتر می‌گوید آقای مونتگمری مرده به وسیله زهر مامبادومال. سپس بچه‌ها با کلی زحمت به همه ثابت می‌کنند استفانو همان کنت است سپس معلوم می‌شود که دکتر هم از دوستانش بوده و آن ها فرار می‌کنند حق تکثیر: ترجمه آزاد اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری