ایران شناسی؛ نگاهی جامعه شناختی به زندگی و فرهنگ مردم عرب خوزستان

ایران شناسی؛ نگاهی جامعه شناختی به زندگی و فرهنگ مردم عرب خوزستان

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عبدالنبی قیم

توضیحات

. عبدالنبی قیم درباره این پژوهش می گوید :«نگاهی جامعه‌شناختی به زندگی و فرهنگ مردم عرب خوزستان» عنوان پژوهشی است که در سال 1380 براساس درخواست مؤسسة مطالعات ملّی برای آن مؤسسه تهیه و در شماره هفتم فصلنامة مطالعات ملّی چاپ و منتشر شد. پژوهش مزبور حاصل بیش از شش ماه مطالعه و بررسی است که در قالب مقاله‌ای 38 صفحه‌ای به آن مؤسسه ارائه شد. با توجه به استقبال پژوهشگران و استادان و دانش‌پژوهان، این مقاله در شماره دوم «کتاب خوزستان» درج شد. پس از آن نیز مؤسسة مطالعات ملی آن را به همراه مقالات برگزیده در کتابی تحت عنوان «جامعه‌شناسی هویت در ایران» در سال 84 چاپ و منتشر کرد. همچنین این مقاله به عنوان یک پژوهش علمی مورد استفادة پژوهشگران و دانش‌پژوهان قرار گرفته است. حق تکثیر: فصلنامه مطالعات ملی، سال دوم، شماره ۷، سال ۱۳۸۰
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری