به جهانهای شگفت انگیز اک خوش آمدید

به جهانهای شگفت انگیز اک خوش آمدید

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هارولد کلمپ

توضیحات

. اِکَنکار طریقت قدیمی است که در حدود سال ۱۹۶۵ از حالت پنهانی در آمد. بنیانگذار این طریقت پال توئیچل بود. مرکز این طریقت در شهر چن‌هسن در ایالت مینه‌سوتا در آمریکا است. افزودن نکته‌ای لازم است و ان اینکه سری پال توئیچل از سوی نظام وایراگی مامور احیای طریقتی باستانی گشت که ان را به نام باستانی اکنکار به جهانیان معرفی کرد.اکنکار ربشه‌ای باستانی دارد که در عصر حاضر از خفا به عیان رو کرد.معنای ان همکاری با خداوند می‌باشد. پیروان این طریقت معتقدند که اکنکار دانش باستانی سفر روح است. مقوله‌ای درباره انعکاس آگاهی درونی است که از میان وضعیت‌های تحتانی به وضعیتهای شعفناک و نشئه‌آور الهی سفر می‌کند. این عمل از طریق دسته‌ای از تمرینات معنوی انجام می‌گیرد که پیروان این علم از آن آگاهند. اکنکار بر ارزش تجربیات معنوی به عنوان طبیعی‌ترین راه بازگشت به سوی خداوند تاکید دارد. این راه به شما می‌آموزد که چگونه برای افزایش آگاهی و لذت بردن از آزادی معنوی به درونتان بنگرید و گوش فرا دهید. توسط آموزشها و تمرینات معنوی اکنکار خواهید توانست یک زندگی شاد، پر ثمر و متعادل داشته باشید و همچنین به اکتشاف جهانهای معنوی خداوند بپردازید. همچنین آموزشهای اکنکار بر دو ویژگی روح مقدس یعنی نور و صوت تاکید دارد و توسط این آموزشها خواهیم توانست با نور و صوت خداوند ارتباط برقرار کنیم و آنرا ببینیم و بشنویم. با بهره بردن از آموزشهای اکنکار و تمرینات معنوی آن خواهیم توانست حضور روح مقدس را در زندگیمان تشخیص دهیم و می‌آموزیم که ما روح هستیم، بارقه‌ای از خداوند که برای کسب تجربیات معنوی به این دنیا فرستاده شده‌ایم. و همینطور که شکوفایی معنوی حاصل می‌کنیم، می‌آموزیم که عشق خداوند را از طریق خدمت به دیگران بیان کنیم. اعتقادات اصلی اکنکار روح ابدی و هویت حقیقی فرد است روح وجود دارد زیرا خداوند عاشق آن است. روح در سفری برای شناخت خود و خداست شکوفایی معنوی می‌تواند با تماس آگاهانه با اک(روح مقدس) تسریع شود این تماس می‌تواند در طی تمرینات معنوی اک و با راهنمایی ماهانتا، استاد حق در قید حیات حاصل شود ماهانتا، استاد در قید حیات اک رهبر معنوی اکنکار است تجربه و آزادی معنوی در این زندگی برای همه میسر است شما می‌توانید به طور فعالانه جهانهای معنوی را از طریق سفر روح، رویاها و روش‌های دیگر مورد بررسی قرار دهید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری