نظریه زبان ها و ماشین ها سری 3

نظریه زبان ها و ماشین ها سری 3

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

حق تکثیر: آزاد این درس از دروس مهم رشته کامپیوتر میباشد و ضرورت آن به دلیل نیاز به زبانهای سطح بالا و ترجمه برنامه‌های نوشته شده با زبان سطح بالا به برنامه به زبان ماشین و تنوع زبانهای برنامه نویسی سطح بالا می‌باشد. هدف از درس نظریه زبان ها و ماشین ها(Languages ​​and automata theory) آشنایی با نظریه محاسبات است که با مدلهای انتزاعی از ماشینها و کامپیوترها مسائل نظری مورد بررسی قرار می گیرد. زبانها، ماشینها و گرامرها سه موضوع اساسی این درس بوده و با بررسی زبانهای مختلف، گرامرهای مربوطه و ماشینهای انتزاعی مورد استفاده برای پردازش این زبانها معرفی می گردد. یک زبان صوری، انتزاعی از مشخصه های کلی زبانهای برنامه سازی است که شامل مجموعه ای از علائم و ساختارها است که تعیین کننده قالب کلی جملات است. این اسلاید شامل شش جلسه اموزش نظریه زبان ها و ماشین ها میاشد. جزوه حاضر یکی از کاملترین جزوه های درس نظریه زبانها و ماشینها میباشد که برای شما تهیه شده است. شما میتوانید این کتاب را رایگان از سایت کتابناک دانلود کنید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری