درآمدی که ارزشش را دارید، کسب کنید

درآمدی که ارزشش را دارید، کسب کنید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : برایان تریسی

توضیحات

امروز شما دقیقاً همان مقداری که تصمیم گرفته‌اید داشته باشید را دارید، نه بیشتر و نه کمتر. شما از نظر مالی در این نقطه قرار دارید چراکه شما تصمیم گرفته‌اید در اینجا باشید. فقط شما. نه هیچ کس دیگر. در موضوع درآمد، این حرف به آن معناست که هر درآمدی که امروز دارید همان مقداری است که تصمیم گرفته‌اید داشته باشید. نه یک ریال بیشتر و نه یک ریال کمتر. شما در نتیجه‌ی کارهایی که کرده‌اید و کارهایی که نکرده‌اید تصمیم گرفته‌اید این مقدار درآمد داشته باشید. کارهای خاصی انجام داده‌اید تا درآمدتان را به مقدار امروزی برسانید. و کارهایی هستند که انجام نداده‌اید که باعث شده‌اند درآمدتان کمتر از مقداری باشد که واقعا توانایی داشتید بدست آورید. هر آنچه که امروزه درآمد دارید را خودتان تصمیم گرفته‌اید کسب کنید. وقتی من برای بار اول این را شنیدم، اینکه خودم تعیین کننده‌ی درآمد خودم بودم، خیلی شگفت زده و عصبانی شدم. به شدت آن را انکار کردم. گفتم "این حقیقت ندارد. هیچ کس انتخاب نمی‌کرد که این مقدار درآمد داشته باشد و همیشه نگران پول باشد." این کتاب بخشی از نسخه اصلی میباشد که توسط ناشر برای معرفی کتاب در سایت آپلود شده است حق تکثیر: تهران - انتشارات طاهریان -۱۳۹۲ بارگذاری شده در سایت توسط مدیر انتشارات هرگونه چاپ و تکثیر از محتویات، طرح جلد و عنوان مجموعۀ این کتاب بدون اجازة کتبی ناشر ممنوع است و متخلفان به موجب قانون مؤلفان، مصنفان و هنرمندان تحت پیگرد قانونی قرار میگیرند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری